مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی بسیج کشور گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پایان مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی بسیج کشور گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل که همزمان با مسابقات کشتی پهلوانی بسیج کشور در شهرستان آمل درحال برگزاری است، دیشب و در رشته هنر‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای تیم اصفهان با کسب ۴۴ امتیاز قهرمانی کشور را جشن گرفت.

تیم‌های مازندران با اختلاف یک امتیازی با ۴۳ امتیاز دوم شد و تیم کردستان با ۳۹ امتیاز در جای سوم ایستاد.

در بخش هنر‌های فردی و در چرخ تیز محمد جواد برزگر از یزد، در چرخ چمنی علی جوکار از مازندران، در کباده علی اصغر خسروی از مازندران، در رشته میل بازی جواد خسروی از مازندران، سه چهار میل مرتضی امیری از اصفهان و در رشته سنگ ناصر محمدی عزیزآبادی از یزد مقام‌های نخست را از آن خود کردند.

در مسابقات هنر‌های فردی و ورزش‌های زورخانه‌ای قهرمانی بسیج کشور گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل حدود ۴۰ باستانی کار از ۱۳ استان کشور در زورخانه سیدعلی جبرئیل نیاکی آمل با هم رقابت کردند.

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی بسیج کشور برای انتخاب پهلوان سال ۹۷

همزمان با این مسابقات، دیروز مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی بسیج کشور برای انتخاب پهلوان سال ۹۷ بسیج آغاز شد و عصر امروز با شناخت برترین وزن‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات بیش از ۱۲۰ کشتی گیر در قالب ۱۳ تیم از ۱۳ استان کشور در وزن‌های ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ و بالاتر از ۹۰ کیلوگرم با هم رقابت می‌کنند تا پهلوان سال ۹۷ مشخص شود.

انتهای پیام/آ

پایان مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای بسیج کشور در آمل

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.