امام جمعه موقت قزوین گفت: راه برون رفت از مشکلات کنونی اتکا به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و قطع امید از بیگانگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سرنوشت برجام را دیدیم که چه شد و امروز اروپا هم به وعده خود عمل نکرده است و این بی اعتمادی نشان می‌دهد باید به توانمندی و ظرفیت‌های داخلی اتکا کنیم و به خارج از مرز‌ها چشم نداشته باشیم.

حجت الاسلام قابل افزود: امروز باید خود را باور کنیم و با کمک همه مردم و حفظ وحدت و تبعیت از رهبری از مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به نامه هشت وزیر به رهبری اظهارداشت: متاسفانه هنوز عده‌ای دنبال خوشحال کردن دشمنان هستند و کار‌هایی می‌کنند که مردم نمی‌پسندند.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: مسئولان باید بدانند مردم در فشار اقتصادی و سختی معیشت هستند و زیبنده نیست برخی این مردم را فراموش کنند و به فکر خودشان باشند.

حجت الاسلام قابل به حوادث مربوط به انتخاب بنی صدر هم اشاره کرد و یادآورشد: با یک انتخاب غلط دیدیم که چقدر به نظام آسیب وارد شد لذا باید هوشیار بود و افرادی را انتخاب کرد که دلسوز نظام باشند و به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و سخنرانان و دلسوزان باید این ره آورد‌های ارزشمند را برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

وی اضافه کرد: با گذشت چهار دهه از انقلاب شاهد موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف هستیم و در عرصه سیاسی با صدور آن به کشور‌های دیگر موجب بیداری و آگاهی ملل آزاده جهان نیز شده ایم.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: کسب رتبه یازده علمی جهان و جایگاه بالا در دانش هسته‌ای و نانو و علوم جدید با تلاش دانشمندان جوان بدست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

وی با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: دخت گرامی پیامبر (ص) بهترین الگو برای دختران و بانوان کشور است که با تاسی از معصومین می‌توان به زندگی سعادت مندی رسید.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار