چهارمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شطرنج بازان بندرعباسی به پایان رسید.

درخشش شطرنج بازان بندرعباسی در مسابقات جام هرمزگانشهرام سالاری رئیس هیات شطرنج استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: چهارمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شطرنج بازان بندرعباسی به پایان رسید.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها که در ۷ دور به روش سوئیسی و به میزبانی خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد، میلاد سلیمانیان از بندرعباس با کسب۶/۵  امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.
رئیس هیات شطرنج استان گفت: محمد اصبحی دیگر شطرنج باز بندرعباسی هم با کسب ۶ امتیاز نایب قهرمان شد و حامد بهروزی مقدم از استان کرمان نیز با ۶ امتاز و پوئن شکنی کمتر در جایگاه سوم ایستاد.
شهرام سالاری افزود: چهارمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان با شرکت ۹۸ شطرنج باز از استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و اصفهان به مدت سه روز در خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی شطرنج بازان استان برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر و جام کاسپین عنوان کرد.
رئیس هیات شطرنج استان گفت: نتایج این رقابت‌ها برای محاسبه ریتینگ شطرنج بازان به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.
شهرام سالاری افزود: ۴۹ نفر از شرکت کنندگان مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان در یکدوره مسابقه برق آسا (بلیتس) هم با یکدیگر رقابت کردند که در پایان بهتاش سلیمی فرد از بوشهر، حامد بهروزی مقدم از کرمان و محمد اصبحی از بندرعباس عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ب

نتایج مسابقات شطرنج جام هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار