سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: اولین مرحله اردو آمادگی تیم ملی به مدت ۳ روز برای انتخاب ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.

پراش: اولین مرحله آمادگی ملی پوشان استقامت جهت تست آمادگی برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در خصوص اردو ملی پوشان استقامت بیان کرد: از امروز به مدت سه روز اردو تیم ملی استقامت جهت انتخاب بازیکنان ملی پوش برگزار می‌شود. بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند منتخبین یک سال گذشته رقابت‌های مختلف هستند. از بازیکنان حاضر یک تست آمادگی گرفته می‌شود تا آمادگی آن‌ها سنجینده شود و در نهایت کادرفنی بتواند دست به انتخاب بهترین‌ها بزند. اردو‌ها تا سه شنبه ادامه خواهد داشت و پس از تست‌های لازم در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بخش بانوان و آقایان، منتخبین توسط کادرفنی به اردویی که در مناطق گرمسیری در نظر داریم دعوت می‌شوند. اردو‌های پیش رو جهت آماده سازی ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا که در اردیبشهت ماه است.

او در ادامه افزود: امیدوارم در فرصتی که تا قهرمانی آسیا داریم کار منسجم و برنامه ریزی شده‌ای انجام دهیم. تلاش می‌کنیم تا پیش از رقابت‌های ازبکستان، بازیکنان را به چند رقابت اعزام کنیم تا ملی پوشان بتوانند آمادگی لازم را کسب کنند تا در قهرمانی آسیا مدال‌های خوش رنگی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: 

فرزاد: کسب سهمیه المپیک در ماده پیست غیر ممکن است

اولین مدال دوچرخه ۲۰۱۹ آسیا برگردن مهدی محمدی

نشست مربیان دوچرخه سواری تیم ملی با رییس فدراسیون


انتهای پیام/

اظهارات پراش در خصوص اردو تیم ملی استقامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار