ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به‌منظور ارج نهادن به تلاش مراکز آمادگی المپیاد نانو، حمایت‌هایی را برای در نظر گرفته است.

حمایت از دانش‌آموزان برای حضور در المپیاد نانوبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در راستای ترویج و آموزش گسترده علوم و فناوری نانو در سطح دانش‌آموزی از برگزارکنندگان دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی آمادگی المپیاد نانو حمایت می‌کند.

این آموزش‌ها پیش از برگزاری المپیاد و برای آماده‌سازی داوطلبان توسط نهاد‌های ترویجی و مراکز آموزشی فعال سطح کشور در ۱۰ سال گذشته با راهبری مرکز مربوطه انجام شده است.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به‌منظور ارج نهادن به تلاش این مراکز در ترویج و آموزش نانو به دانش آموزان، حمایت‌هایی را در نظر گرفته است.

نخستین حمایت ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی، کارگاه‌های آمادگی المپیاد دانش‌آموزی نانو است؛ این کارگاه‌ها هر ساله با هدف آشنایی و آماده‌سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون مرحله نخست، به‌صورت رایگان و در سراسر کشور برگزار می‌شود و مورد حمایت این ستاد است.

از جمله افرادی که امکان تدریس در این کارگاه‌ها و دریافت حمایت مشخص‌شده طبق آیین‌نامه را دارند، می‌توان به کارشناسان آزمایشگاه‌های آموزشی فناوری نانو عضو شبکه توانا که در دوره‌های آموزشی این شبکه حضور داشته‌ و موفق به دریافت گواهی دوره شده‌اند، اشاره کرد.

همچنین دارندگان گواهی توانمندی تدریس از کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی از جمله افراد دارای صلاحیت هستند.

از دیگر افرادی که طبق آیین‌نامه امکان تدریس در این کارگاه‌ها و دریافت حمایت مشخص‌شده را دارند، اعضای هیئت‌علمی که راهنمایی حداقل یک پایان‌نامه مرتبط با فناوری نانو را انجام داده‌اند و اطلاعات آن‌ها در بانک‌های اطلاعاتی سایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ثبت‌شده است را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

حمایت از ترویج و آموزش نانو به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.