رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی گفت: دو بدمینتون باز خراسان شمالی برای حضور در مرحله بعدی المپیاد استعداد‌های برتر کشور انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، برات وثوقی رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی گفت: المپیاد استعداد‌های برتر کشور در ۷۷ رشته ورزشی در آذر ماه برگزار شد که با اعلام وزارت ورزش و جوانان از تیم بدمینتون خراسان شمالی یاسمن برزگران و امیر حسین رحمانی برای حضور در مرحله بعدی این استعدادیابی ملی انتخاب شدند.

وی افزود: از آنجایی که فرآیند استعدادیابی در مرحله‌های شناسایی ، جذب و پرورش خلاصه می‌شود وزارت ورزش و جوانان با برگزاری نشست‌های تخصصی با ارکان ۳۷ فدراسیون ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها برنامه‌های حمایت مستمر از مستعدان ورزش کشور را ارائه می‌کنند.

وثوقی اظهار کرد: باعث سرافرازی ورزش استان و جامعه بدمینتون استان است که یاسمن برزگران و امیر حسین رحمانی به مرحله بعدی این فرآیند ملی راه یافتند، اما این نکته را نباید فراموش کرد که پیشرفت در مرحله جذب و پرورش ، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و همت همه متخصصین و خبرگان ورزش استان را می‌طلبد.

گفتنی است: تیم بانوان استان متشکل از یاسمن برزگران ، پریا حاج طالبی ، سوگند عطاران به مربیگری افسانه ثاقب و تیم آقایان متشکل از متین عزیزی ، مهدی شیردل ، میلاد شیردل ، علیرضا مهنانی ، امیر حسین رحمانی و سید جلال وکیلی به مربیگری مرتضی عزیزی است.

انتهای پیام/ ب 

حضور بدمینتون بازان خراسان شمالی به مرحله بعدی المپیاد استعداد‌های برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.