مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسئولان تراکتورسازی یک ماه پیش با من مذاکراتی برای مدیرعاملی این باشگاه داشتند.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در گفت گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه یکی از گزینه‌های مدیرعاملی تراکتورسازی است، اظهار کرد: بله مسئولان تراکتورسازی یک ماه پیش با من برای مدیرعاملی این باشگاه صحبت کردند، اما حضورم در این باشگاه هنوز مشخص نشده است.

او ادامه داد: من مدیریت ورزش و جوانان آذربایجان شرقی را برعهده دارم و این امکان وجود ندارد که در ۲ پست مشغول به فعالیت شوم به همین علت دوست ندارم انرژی ام را صرف چند کار کنم ، به هر حال مدیرعامل تراکتورسازی به زودی معرفی می‌شود تا امور باشگاه را برعهده بگیرد.

امیدوارم تراکتورسازی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود 

بهتاج درباره اینکه توانایی اداره تیم تراکتورسازی را دارد، گفت: من هنوز مدیرعامل تراکتورسازی نشدم تا در این باره پاسخ بدهم، اما به عنوان مدیر اداره کل ورزش و جوانان همکاری‌های لازم را با ۲ باشگاه تبریزی می‌کنم تا در لیگ برتر به موفقیت برسند. همچنین آرزوی موفقیت برای تراکتورسازی می‌کنم تا این تیم تبریزی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود و دل هواداران شاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی بیان کرد: خدا را شکر تیم ماشین سازی در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و این تیم تبریزی برای نیم فصل دوم هم با جذب چند بازیکن تقویت شده  و آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر است.

پایگاه قهرمانی ما در اختیار 2 باشگاه تبریزی است 

او درباره مشکلات محل تمرین تیم ماشین سازی بیان کرد: این تیم تبریزی مشکلی از لحاظ زمین تمرین ندارد و در محل تمرین قبلی تراکتورسازی مستقر شدند. همچنین پایگاه قهرمانی ما در اختیار ۲ باشگاه تبریزی است و هماهنگی کامل با هر ۲ باشگاه داریم.

بهتاج در پایان درباره بودجه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطر نشان  کرد: خدا را شکر بودجه عمرانی خوبی در اختیار ما قرار دادند و برنامه ریزی کاملی کردیم که با این بودجه رشته‌های ورزشی را در شهر خود توسعه بدهیم.


بیشتر بخوانید: 

بی ثباتی صندلی مدیریت و نیمکت فنی تراکتورسازان در آستانه نیم فصل دوم

از پشت پرده استعفای اسدی و تقوی تا احتمال حضور کی‌روش برای هدایت تراکتورسازی

الیاسی: سازمان ثبت شرکت‌ها حضور همزمان اسدی در ۲ شغل را قبول نکرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار