مسئول کارگروه دفاعی و امنیتی ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در این کارگروه در ایام دهه فجر ۴۰ برنامه پیش بینی و این برنامه‌ها در سطح استان برنامه ریزی شده است.

سرهنگ عبدالله حسنی مسئول کارگروه دفاعی و امنیتی ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی استان سمنان  در جلسه  نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به برنامه‌های این کارگروه گفت: مسئولیت اصلی ما هوشیاری و ایجاد امنیت در جامعه است و در ایام دهه فجر امنیت پایدار در جامعه را تضمین می‌کنیم.

وی افزود: در این کارگروه در ایام دهه فجر ۴۰ برنامه پیش بینی شده و این برنامه‌ها در سطح استان برنامه ریزی شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب گفت: رژه موتوری نیرو‌های مسلح و حضور گسترده پرسنل نیرو‌های مسلح در نماز جمعه و ایجاد غرفه‌های فرهنگی در مسیر رهپیمایی از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بین نیرو‌های مسلح و سایر ادارات استان و نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب از جمله برنامه‌های دیگر در ایام دهه فجر است.

مسئول کارگروه دفاعی و امنیتی ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ۴۰ فیلم در راستای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد استان اکران می‌شود.

انتهای پیام / گ

نشست مسئولین کارگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.