ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، شهرداری و شورای اسلامی شهر و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رئیس بهزیستی شهرستان مهاباد گزارشی از عملکرد خود را در خصوص اسکان بیماران و بازپروری آن‌ها اعلام کردند و در مورد همکاری با شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد و برگزاری جلسات ارائه دادند.

عباسی گفت: امسال همچنین با همکاری اداره زندان مهاباد برای ۱۴۷ نفر نزدیک به ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

در ادامه هر یک از حاضران گزارش عملکرد خود را در خصوص مصوبات قبلی ارائه دادند.

نماینده نیروی انتظامی هم در این نشست به افزایش کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: امسال کشفیات تریاک ۲۵۰ درصد، شیشه ۱۰۰ درصد و شیشه مایع ۲۰۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

همچنین دکتر شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این جلسه پیشاپیش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند و در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:هر یک از ادارات وظیفه خود را به خوبی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.و نصب دوربین های مدار بسته با هدف کنترل ساعات فعالیت قهوه خانه و قلیان سراها و نظارت بر افراد مراجعه کننده به این اماکن ضروری است.

وی افزود: ایران در مورد مبارزه با مواد مخدر هزینه‌های بالایی متحمل است، تلاش‌های زیادی انجام داده ایم، اکنون در وضعیتی هستیم که حساسیت به این مسئله را اجتماعی کنیم و به یک عزم ملی نیاز است، ما افرادی را داریم که در راه مبارزه با مواد مخدر بی هیچ توقعی فعالیت می‌کنند و جای تقدیر دارند. در طی سال‌ها اقدامات سخت افزار‌ی بالایی داشتیم و اکنون لازم است راه‌های نرم افزاری را نیز بسنجیم و تقویت کنیم.

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد از بهزیستی شهرستان مهاباد بخاطر برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر قدردانی کردند، فعالیت انجمن‌های مردمی را هم شایسته و قابل ارج نهادن برشمردند.

انتهای پیام / س خ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.