فرماندار شهرستان فراهان از افتتاح ۶۷ طرح دهه فجری در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۶۷ طرح دهه فجری در شهرستان فراهانسید احمد سجادی هزاوه فرماندار شهرستان فراهان   در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۷ طرح با ۸/۳ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

سجادی افزود: بهره برداری از ساختمان اداره ثبت اسناد شهرستان فراهان و مرکز سلامت شهرستان خنجین از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که به بهره برداری می‌رسند و ۴ پروژه هم کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی هم ۴۸ پروژه داریم که برای این پروژه‌ها رقمی حدود ۶.۸ میلیارد پرداخت شده و اجرای این طرح‌ها که بهره برداری از آن‌ها از محل بودجه روستایی ۶۷ فرصت شغلی جدید را در سطح شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان فراهان ادامه داد: این طرح‌ها عمدتا در زمینه تولیدات کارگاهی مثل تولید کفش و تریکو و سایر مشاغل است که در سطح روستا‌ها از محل تسهیلات ویژه‌ی روستایی ایجاد شده اند.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های متنوع شهرستان فراهان در دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه فجر امسال همانند سنوات گذشته یک روز میزبان استاندار هستیم که با حضور وی تعدادی از این پروژه‌ها افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام / ج

توضیح فرماندار شهرستان فراهان در باره طرح‌های دهه فجر این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.