استاندار خوزستان در اجلاس استانی نماز با اهدای لوح تقدیر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز قدردانی بعمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این ارزیابی‌ها توسط ستاد اقامه نماز استان خوزستان و براساس مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان خوزستان در سال 1396 انجام شد و بر همین اساس با اهدا لوح تقدیر از سوی غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و سیدموسی بلادیان، دبیر ستاد اقامه نماز استان، از مدیرکل و دبیر ستاد اقامه نماز و کارکنان اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تقدیر شد.

در متن این تقدیرنامه‌ها آمده است: " نماز ستون دین، معراج مؤمن پرچم اسلام و زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعالی است. نماز راز و نیاز با خدا، بهترین عبادت‌ها و سرچشمه تمام خوبی‌ها و سکوی اعتلا و عروج انسان و رسیدن به خدا است.

ستاد اقامه نماز استان خوزستان با توجه به تعالیم و دستورات دین مبین اسلام و در راستای مأموریت ذاتی خود که بر گرفته از اسناد بالادستی نماز و در رأس آن پیام‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اجلاس‌های سراسری نماز می‌باشد؛ با تشکیل هیئت ارزیابی و داوری، بر اساس شاخصه‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی نماز، عملکرد هریک از دستگاه‌های اجرایی استان را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است که بر این اساس عملکرد نماز سال 1396 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شد.

بدین‌وسیله این موفقیت معنوی را به مدیریت، شورای اقامه نماز، دبیر اقامه نماز و سایر کارکنان محترم آن دستگاه تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام نموده و به‌پاس تلاش‌ها و اهتمام ویژه‌ای که به امر نماز داشته‌اید این لوح تقدیر تقدیم می‌گردد.

امید است تلاش‌های انجام شده مورد رضای خداوند سبحان قرار گیرد و آن مجموعه در راه گسترش فرهنگ نورانی نماز همواره موفق و مؤید باشند.

انتهای پیام/گ

تقدیر از مروجان فرهنگ نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار