رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: حل مشکل تجهیزات مورد نیاز وزنه برداری با استفاده از توان شرکت‌های داخلی در دستور کار قرار دارد.

حل مشکل تامین تجهیزات وزنه برداری با استفاده از شرکت‌های داخلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری شنبه شب در مجمع انتخاب رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی که در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد گفت:با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، درراستای تامین تجهیزات مورد نیاز وزنه‌برداری با شرکت‌های داخلی عقد قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا اواسط فروردین بسیاری از مشکلات در تجهیزات استان‌ها مرتفع شود.

وی تصریح کرد:برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در خراسان رضوی مقدمه‌ای برای گنجاندن وزنه‌برداری نونهالان در المپیاد استعداد‌های برتر کشور بود وایران یکی از قدرت‌های برتر این رشته در دنیا است که ورزش پاک را به دنیا معرفی کرده و این خود سبب یاری گرفتن سایر کشور‌ها از ایران و برپایی اردو‌ها در کشور ما شده است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه‌برداری بانوان باید بیش از پیش مطرح شود و در حال حاضر مسابقات قهرمانی بانوان کشور در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.

مرادی افزود: ۳۵ درصد رکورد‌های دنیا متعلق به ایران است و در حال حاضر ما به دنبال توسعه پایدار در وزنه‌برداری بانوان هستیم تا به لطف خدا شاهد رشد بانوان در کنار بخش آقایان باشیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی سال جاری، مدال‌ها در سراسر کشور پراکنده شده که این نشان‌دهنده عبور این ورزش از مرحله گلخانه‌ای و حتی توسعه است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: باید از ظرفیت‌های آموزش و پروش در بحث‌های پایه استفاده شود، همچنین امیدواریم با حمایت‌های شورای شهر و مسؤولان استانی در خصوص جذب منابع بتوانیم رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی را در خراسان رضوی شاهد باشیم.

حسین زاده مقدم با ۱۰ رای برای مدت چهار سال به ریاست هیات وزنه برداری خراسان رضوی انتخاب شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید از ظرفیت‌های آموزش و پروش در بحث‌های پایه استفاده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.