فرماندار میبد گفت: با پرهیز از ظاهر سازی حلال مشکلات مردم، صنعتگران، تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان جامعه باشیم.

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حسین فلاح  فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب  گفت : باید هنر ما این باشد در این شرایط سخت اقتصادی با همکاری و همیاری مردم، خیرین وادارات  با نترسیدن از کار، عملیاتی و صادقانه کار کردن و پرهیز از ظاهر سازی حلال مشکلات مردم و صنعتگران و تولید کنندگان و اشتغال آفرینان  جامعه باشیم.

وی افزود: حرکت‌هایی با نیت ضعیف جلوه دادن دست آورد‌های انقلاب انجام می‌گیرد که به‌واقع ظلم هست و باید واقعیت‌ها و امکاناتی که شکل‌گرفته و شکل می‌گیرد را نشان همه داد.

 فرماندارمیبد افزود: تصاویرمی تواند به‌گونه‌ای بیان‌کننده بسیاری چیز‌هایی باشد که شاید در قالب ابزار‌های دیگر نتوان به آن‌ها پی برد، همچنین با گفتگو باکسانی که زمان‌های گذشته را به یاد دارند می‌توان پی برد که به برکت انقلاب اسلامی بسیاری پیشرفت‌ها حاصل‌شده که شاید در کنار آن‌ها آسیب‌هایی هم وجود دارد، اما این دست آورد‌های به‌دست‌ آمده و پیشرفت‌ها بستر رفاه اجتماعی را فراهم کرده است.

تلاش دشمنان برای  ضربه زدن به انقلاب

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: در چنین زمانی که دشمن همچنان ضربه زدن به انقلاب را در سر می‌پروراند، باید تمام تلاشمان درجهت گره باز کردن از کار مردم و به‌صورت مطلوب ارائه خدمت باشد.

فلاح تصریح کرد: اگر صرف هزینه هم صورت می‌گیرد باید برگزاری برنامه‌های متنوع و خوب فرهنگی و پررونق که ماندگاری داشته باشد، را موردعنایت قرارداد.

وی گفت: همه ما مسئولان از قشر‌های متوسط و آسیب‌پذیر جامعه هستیم و این خود فرصتی است مغتنم که می‌توانیم نمودی از انقلاب را آن‌طور که در خاطر داریم ارائه دهیم و تبیین نماییم.

فرماندار میبد با اشاره به این‌که باید از فانتزی برخورد کردن پرهیز کرد، اظهار داشت: در کنار عنایت داشتن به مباحث نرم‌افزاری، هر اداره‌ای می‌تواند نمود و نشانه‌هایی از پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه کاری خود را در نمایشگاه ارائه کند.

فلاح ادامه داد: با مرور وقایع بعد از انقلاب و پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان در این چهل‌ساله انقلاب حاصل‌شده و ارزیابی آن‌ها نسبت به قبل می‌توان وجود تفاوت‌ها را دریافت.

وی گفت:  باید واقعیت‌ها و امکاناتی که به برکت خون شهدا  شکل‌گرفته و شکل می‌گیرد را به همه نشان  داد.

تلاش برای معرفی و تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی

علیرضا ابوالحسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندارمیبد نیز در این جلسه، گفت: در این چهل‌ساله انقلاب خدمات و فعالیت‌های خوبی شکل‌گرفته و دست آورد‌هایی حاصل‌شده که متأسفانه به علت غافل شدن این دست آورده‌ها برای همه تبیین نشده است.

وی افزود: امسال که دشمنان عزم خود را جرم کرده‌اند که نگذارند مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند، باید همه هرچه در توان داریم برای معرفی و تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی به کار ببندیم.

ابوالحسنی گفت: سپاه پاسداران نمایشگاهی را در ارائه دست آورد‌های انقلاب برپا کرده‌ است و وظیفه همه ادارات و ارگان‌ها است که همه تلاش کنند با هماهنگی و اقتدار در این نمایشگاه به ارائه عملکرد‌ها و دست آورد‌ها در حوزه مرتبط به خود بپردازند.

شهرستان میبد ۵۰۰  شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار