رسانه عربی نوشت: چشم آسیا به فینال زودرس مصاف تیم‌های ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است.

لحظه شماری آسیایی‌ها برای تماشای بازی ایران و ژاپنبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ورزشی عربی، تیم‌های ملی ژاپن و ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این ۲ تیم تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و هر کدام به نوبه خود شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

حذف زودهنگام هریک از تیم‌ها مطمئنا علاقه‌مندان به فوتبال را ناراحت خواهد کرد. این فینال زودرس از مصاف تیم‌های ملی قطر و امارات هیجان انگیزتر است و مطمئنا مصاف ۲ غول قاره کهن بازی فوق العاده‌ای خواهد شد.

تیم ملی ایران تا به این جا مقتدرانه حریفان را شکست داده و خیز بلندی برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا بعد از ۴۳ سال برداشته است.

اگر چه همگان شانس تیم‌های ملی ژاپن و ایران را برای قهرمانی بیش‌تر می‌بینند، اما تیم‌های ملی امارات و قطر نیز بسیار عالی ظاهر شده و کمتر کسی فکر می‌کرد تا به این مرحله از رقابت‌ها صعود کنند.

بین ۴ تیم برتر باید توجه داشت غول‌های آسیا، چون کره جنوبی، عربستان سعودی و استرالیا حذف شدند و طبیعتا هیچ تیم آسانی به این مرحله پا نگذاشته است.

باید دید در فینال کدام تیم عربی امارات و یا قطر شگفتی ساز می‌شود و همچنین بین تیم‌های ایران و ژاپن باز هم شاهد تفکرات کدام سرمربی خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

ایران یک گام تا شکستن رکورد ۴۳ ساله/ خط آتش کی روش به سمت سامورایی‌ها

انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم

تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار