فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در ریگانسرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به منظور پاکسازی نقاط جرم خیز و برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین ارتقاء انضباط ترافیکی یک طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی دی ماه سال جاری در این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: در این طرح‌ها با دستگیری ۱۰ نفر سارق، ۲۶ فقره سرقت کشف و مأموران جمعاً ۱۸۹ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ تاج آبادی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق منابع ملی نیز ۲۸ هزار و ۴۱۵ لیتر سوخت قاچاق کشف که در رابطه با قاچاق کالا ۳۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی یادآور شد: در این طرح‌ها ضمن برخورد با رانندگان متخلف، تعداد ۵۱ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی دستگیری ۱۰ خرده فروش موادمخدر و کشف تعدادی سلاح ممنوعه و شکاری را از دیگر دستاورد‌های این طرح بشمرد و تصریح کرد: وجود عاملان توزیع مواد مخدر یا پاتوق استعمال مواد در سطح محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ماست.

فرمانده انتظامی ریگان تاکید کرد: این طرح‌ها بنا به ضرورت و تا رسیدن به نقطه مطلوب دردستور کار پلیس قرار دارند که در این میان مشارکت خود شهروندان با پلیس در موفقیت این طرح‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.