به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

 

2589...0914: من یک کارگرساده و فصلی هستم درآمد ماهیانه من به خدا صفره چرا از من حمایت نمی شود. چرا به ما بسته حمایتی نمی دهند چرا یارانه من افزایش نمی شود. این چه عدالتی تو را خدا پیگیری کنید.

 

2055...0938: لطفا پیگیری کنید که چرا شرکت سایپا بر خلاف دستور وزیر صنعت که گفت تمام خودروهای پیش فروش شده تا دی ماه باید به قیمت قبلی تحویل داده بشوند و ایران خودرو این دستور را عمل کرد ولی سایپا می گوید که خودروهای قبل از دی ماه با قیمت قبل هستند و شامل خودروهای دی ماه نمی شود.

4705...0990: بانک کشاورزی شهرستان سرابدوره در خرم آباد وام کمیته امدادچند ماهه  را به هر بهانه پرداخت نمی کند و فقط از
40نفر فقط 17 نفر پرداخت کرد.

 

1648...0917: در رابطه با افزایش بارندگی و سر ریز شدن سد دز و خطر سیلاب آیا به روستانی که در خطر این پیش آمد هستند هشدار و پیش بینی هایی انجام داده اید. باتشکر.

 

3531...0937: پس چرا سبد کلای ما که بیمه تامین اجتماعی هستیم اعلام کردید بهتون می دهند ما که چیزی ندیدم بعد گفتید به شماره 1420 زنگ بزنید اونم همش مشغول است.

 

3694...0913: در رابطه با قراردادی و پیمانی کردن کارگران در مجلس اصلا صحبت نمی شود بیست و یک سال هست که شرکتی هستم چرا هیچ اقدامی نمی شود پیگری شود با تشکر.


1922...0919: ما از افراد ساختمان پلاسکو بودیم که در آن سانحه بیکار شدیم و تعدادی از چک های ما برگشت خورد. الان پس از گذشت دو سال بیکاری به روستایمان برگشتیم بعد از کلی مشکلات از یکی از نماینده مجلس تقا ضای وام کردیم که در روستا مشغول کار شویم ولی به دلیل فرو ریختن ساختمان پلاسکو تعدادی از چک ها برگشت خورد و ما نمی توانیم وام بگیریم. واقعا در روستا چه کنیم.

 

3754...0918: در استان مركزی مسير فراهان به تفرش جاده از روستايی به نامه شهراب رد ميشه. جاده كه چه عرض كنم صد رحمت به جاده خاكی. من بعد از هر بار رد شدن از شهراب نياز به سرويس جلوبندی ماشين پيدا مي كنم. حدود دو سال است كه اين جاده اينجوريه كه مسئولين رسيدگي نمی كنند.

 

2305...0901: ما متقاضیان خودرو در یکروز پیش پرداخت دی ماه و بهمن و اسفند تحویل صورت گرفته. حال اینکه وزیر تجارت تا تحویل دیماه را دستور تخفیف قیمت دادند. خواهشمندیم وزیر دستور تخفیف قیمت خودرو در بهمن و اسفند را بدهند.

 

4127...0916: چرا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان به مطالبات کارمندانش رسیدگی نمی کند. و هرگاه پیگیری می کنیم برای مطالباتمون سرکوبمان می کنند مگر گناه ما چیست. لطفا پیگیری فرمایید.

 

8528...0917: بعد از 6 ماه تاخير و بد عهدی ايران خودرو بالاخره با تبديل خودرو به خودرو ديگر تحويل گرفتم الان 30روزه خودرو فوق پلاک نمي شود با ايران خودرو تهران تماس گرفتم بار اول گفت ناجا با ما لج کرده پلاک نمی کند بار دوم پرسيدم بعد از 7 ماه گفت برو انصراف بده پولتو بگير و گوشی قطع کرد واقعأ متاسفم آخه مردم چه گناهی کردن خواهشا پيگيری شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
با سلام

متاسفانه { بانک مرکزی } در شرایط واقعا حساس فعلی در { قسمت بازار مسکن } نه تنها این بازار پر تلاطم رو آروم نکرده !!!!!
بلکه با اعلام عامدانه افزایش ماهیانه قیمت مسکن از طریق مرجع رسمی بانک مرکزی ,آتش بیار معرکه هم شده !!!!

این کار یعنی ظلم به عده کثیری از جوانان و مردم که خونه ندارن ..........!!

و از 2 حال خارج نیس , یا ناشی از ناکارآمدی این مجموعه س

و یا ناشی از نفع و فایده ای ! برای اشخاص خاصی داره که گرونی مسکن فایده این افراد سود جو هس!!!

آیا بزای مردم فکری کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام: وزير محترم صمت فرمودند تا 30 دي ماه، درصورتي بنده در خرداد ماه امسال يك خودرو با قيمت قطعي از كرمان موتور خريدم با تحويل بهمن ماه، درحال حاضر هم كرمان موتور جهت پيش فروش هاي قطعي خودش افزايش قيمت داده است.مبلغي حدود 35 ميليون لطفاً پيگيري نمائيد. باتشكر
آخرین اخبار