معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ساخت شش پانسیون مخصوص پزشکان در بیمارستان شهید گنجی و تبدیل کلینیک تخصصی هفده شهریور به کلینیک ویژه خبر داد.

تبدیل کلینیک تخصصی هفده شهریور برازجان به کلینیک ویژهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر جعفر زارعی‌زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید گنجی و هفده شهریور برازجان افزود: با ساخت و تجهیز پانسیون پزشکان، گامی مهم در جهت جذب متخصص و نگهداشت آنان برداشته شده و انتقال بیماران به مراکز و استان‌های همجوار کمتر خواهد شد.

وی از تلاش برای تبدیل کلینیک هفده شهریور به کلینیک ویژه خبر داد و گفت: ایجاد کلینیک ویژه در دشتستان برای پزشکان و مردم سودمند بوده که این امر در راستای سیاست‌های دانشگاه مبنی بر کاهش پرداختی از جیب مردم خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: از مهمترین اهداف طرح تحول نظام سلامت، کاهش پرداختی از جیب مردم و ارتقا سطح خدمت رسانی در حوزه سلامت بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت ایجاد شده و در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری اقدامات مفیدی در مراکز بهداشتی و درمانی انجام شده است.

بازدید از بیمارستان شهید گنجی و بیمارستان هفده شهریور برازجان با حضور معاون درمان دانشگاه، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رییس و مدیر بیمارستان شهید گنجی صورت گرفت.

انتهای پیام/ م

ساخت شش پانسیون مخصوص پزشکان در بیمارستان شهید گنجی برازجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.