نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد «خوان گوایدو» رهبر مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور به رسمیت می‌شناسد.

نتانیاهو «خوان گوایدو» را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت شناختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پیروی از هم‌پیمان خود یعنی آمریکا اعلام کرد تل‌آویو «خوان گوایدو» رهبر مخالفان دولت قانونی ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور این کشور به رسمیت می‌شناسد.

چهارشنبه گذشته خوان گوایدو، خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا نامید و آمریکا در اقدامی مداخله جویانه، او را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخت. ایران، ترکیه و روسیه ضمن حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس جمهور منتخب مردم این کشور، این اقدام را محکوم کردند.

نیکلاس مادورو سال گذشته در انتخابات سراسری به مدت ۶ سال دیگر به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب شد. آمریکا و اروپا مدعی هستند انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا غیرقانونی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
یاغی یک یاغی را تائید نکند چه کسی اینکار غیر متعارف سیاست سطح بین الملل را تائید کند؟! وقتی شریک دزد( انگلیس ) میشود همراه و تائید کننده ساربان قافله( آمریکا ) از نادانی مانند جان بولتون و یاغی بزرگ و گاوچران غرب وحشی( ترامپ ) دیگر باید چه انتظاری داشت این مجموعه نادانان باید از یک خائن به آراء ملت به رئیس جمهور منتخب و قانون اساسی کشور ونزوئلا حمایت کنند و...........................................
آخرین اخبار