فرماندار شهرستان اسکو ضمن تایید قتل انجام گرفته در این شهرستان، جزئیات آن را تشریح کرد.

جزئیات تیراندازی و قتل در اسکوبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی محمدزاده فرماندار شهرستان اسکو، ضمن تایید خبر تیراندازی در یکی از دفاتر ازدواج و طلاق این شهرستان، اظهار کرد: طبق شواهد، فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، برای جدا شدن از همسرش و جهت اجرای حکم طلاق به دفترخانه مراجعه کرده بود که پس از جاری شدن حکم، به سوی همسرش تیر اندازی می‌کند.

وی افزود: این فرد پس از قتل همسرش، خودش را نیز به ضرب گلوله کشته است، پرونده توسط پلیس در دست بررسی بوده و جزئیات بیشتر را باید از زبان مسئولان قضایی شنید.

انتهای پبام/

تیراندازی در یکی از دفاتر ازدواج و طلاق در شهرستان اسکو

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنایی ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۱۴:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام.لطفا پدر و مادرهای عزیز که پسر و دخترتون ازدواج کرده دست از سر اونها بردارید دخالت نکنید محبت نکنید بزاریددختر و داماد و پسر و عروس به همدیگه وابسته باشند نه به شما.الکی خودتون رو درگیر مسائل شخصی اونها نکنید.بزرگترین آسیب رو میزنید دخالت نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
تو مدرسه ها مشاور اومد افت تحصیلی زیاد شد.مشاوره ازدواج گذاشتن طلاق زیاد شد.مرکز ترک اعتیاد گذاشتند معتاد زیادشد.کسی رفته تو نخ این مشاوره ها و مشاورهاشون؟ به زوج‌ها میگن تا۵سال بچه دارنشید.اتفاقا آمار طلاق در۵ سال اول ازدواج زیاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
طلاق این پدیده شوم در یک فضای پرطلاطم و ناراحت کننده اتفاق می افتد که علت العلل ان ناشزه و پرتوقع بودن زن هاست از زمانی این ها فکر کرده اند راست راستی حقوق مساوی دارند و نادانسته به فمنیسم سقوط کرده وزندگی را برای مرد جهنم کرده اند اخلاق و حیا در جامعه مرده والا هیچ مردی دلش نمی خواد هم ابروش بره و هم زندگیش نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۰:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
زنه حتما مهریشو کامل گرفته بوده و درخواست طلاق داده بوده
چه عجب یه بخاری از یه مرد بلند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مهریه حق خانمه