معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در بیمارستان امام علی (ع) طی ۹ ماه اخیر ۷۶۰ جراحی قلب انجام شده، گفت: و با توجه به امکانات موجود امیدواریم بزودی پیوند قلب در این مرکز راه‌اندازی شود.

بزودی پیوند قلب  راه‌اندازی می شود به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درمراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام علی (ع) که امروز برگزار شد اظهار داشت: درخصوص طرح ۲۴۷ فعالیت‌های بسیاری در این بیمارستان انجام شده و بیمارانی که دچار سکته قلبی شده اند مورد درمان‌های کامل قرار گرفته اند.

وی همچنین طرح ماندگاری پزشکان و متخصصان را عامل توزیع عادلانه و افزایش دسترسی به خدمات درمانی دانست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی طرح تحول نظام سلامت را باعث ارتقای شرایط هتلینگ در بیمارستان دانست و گفت: براساس مطالعه انجام شده در خصوص طرح تحول نظام سلامت، بیشترین رضایتمندی درخصوص عدم دریافت خارج از صندوق بوده و بیشترین نارضایتی کمبود نیرو‌های کمکی و خدماتی عنوان شده است.

 روشنی به فعالیت مثبت و چشمگیر بیمارستان امام علی (ع) در ایام زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این بیمارستان از طرف وزارتخانه مورد تشویق قرار گرفت که دکتر رحمانی دراین خصوص زحمات بسیاری کشید.


انتهای  پیام/ز

ارتقای شرایط هتلینگ در بیمارستان امام علی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.