فرماندار دشت آزادگان بر رصد، شناسایی و رفع مشکلات مناطقی که در خطر سیلاب قرار دارند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران سیل که در فرمانداری برگزار شد بر لزوم رصد شبانه روزی و رفع سریع مشکلات تمامی مناطقی که در خطر سیلاب قرار دارند تاکید کرد.

لزوم رصد و شناسایی مشکلات مناطق در خطر سیلاب

وی همچنین خواستار آمادگی تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات اداری و همچنین استفاده حداکثری از ماشین آلاتی که از طرف ستاد مدیریت بحران استان در اختیار این فرمانداری قرار گرفته، شد.

هزاریان با بیان اینکه ساخت و ساز و کاشت در حریم رودخانه‌ها موجب ایجاد شرایط بحرانی در اکثر مناطق شده است گفت: باید با همکاری و همدلی و هماهنگی با مدیریت بحران استان به گونه‌ای عمل نمائیم که هیچ کس از این بحران متضرر نشود و حفظ جان و مال مردم را در اولویت تمامی برنامه‌های خود داشته باشیم.

لزوم رصد و شناسایی مشکلات مناطق در خطر سیلاب

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به گزارش گروه‌هایی که با سازماندهی این فرمانداری در تمامی مسیر‌های رودخانه کرخه به صورت شبانه روزی مشغول رصد وضعیت آن هستند بیان داشت: همکاری و هماهنگی کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران به منظور عکس العمل مناسب در زمان وقوع حوادث ضروری است و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، ضمن آماده باش کامل، موظف هستند اقدامات لازم را برای عبور از این شرایط انجام دهند.

لزوم رصد و شناسایی مشکلات مناطق در خطر سیلاب

وی رعایت اصول استاندارد مقابله با بحران توسط مسئولان مرتبط را مهم دانست و افزود: تمامی مدیران شهرستان باید تا خروج از مرحله بحران در ادارات خود یا فرمانداری حضور داشته باشند و حق خروج از شهرستان را ندارند.

شایان ذکر است بعد از پایان جلسه ستاد بحران اعضلزوم رصد و شناسایی مشکلات مناطق در خطر سیلابای ستاد بحران شهرستان به همراه کیامرث حاجی زاده، مدیر کل بحران خوزستان و اعضای ستاد بحران استان از روستا‌های مسیر رودخانه کرخه بازدید و فرماندار گزارش کاملی از اقدامات ستاد بحران شهرستان و مشکلات و نواقص موجود ارائه و خواستار همکاری بیش از پیش مدیران استانی در رفع مشکلات این مناطق شد.

لزوم رصد و شناسایی مشکلات مناطق در خطر سیلاب

انتهای پیام/گ

مناطق در خطر سیلاب شناسایی شدند

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.