ویدئوی درگیری دو همسایه دیوار به دیوار که با تخته چوبی و جارو به جان هم افتاده بودند تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شد.

درگیری خنده دار دو همسایه که نبرد تخته لقب گرفت! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری عجیب دو همسایه دیوار به دیوار را در یکی از مناطق انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شده است مشاهده می شود این دو همسایه با تخته چوبی به جان یکدیگر می افتند.

در این ویدئو که توسط یکی دیگر از همسایگان و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می شوند این دو همسایه در حالی که در دو طرف یک دیوار حائل کوتاه ایستاده اند با تخته چوبی به یکدیگر حمله ور می شوند.

در حالی که زن یکی از طرفین درگیری ابتدا تلاش می کند مانع ادامه درگیری شده و به درگیری خاتمه دهد ناگهان او نیز با پرتاب تخته به سمت مرد همسایه به درگیری ملحق می شود. طرفین با پرتاب تخته چوبی به سمت دیگر دیوار تلاش می کنند از این درگیری پیروز خارج شوند. این در حالی است که در تمام این مدت یک زن از پنجره نظاره گر این درگیری است.

موقعیت پنجره و جایی که این زن ایستاده است صحنه ای شبیه به مبارزه دو حریف و قرار گرفتن داور در وسط دو مبارز را در مقابل چشمان بیننده قرار می دهد. سرانجام این درگیری با رفتن زوج جوان به داخل خانه به اتمام می رسد. هنوز مشخص نیست علت درگیری این دو مرد جوان چه بوده است. این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از نفر ۱۰۰۰۰۰ بیننده داشته است. آدمین صفحه توئیتر StokoeTaran. که این ویدئو را به اشتراک گذاشت در کپشن ویدئو نوشت: «نیاز به زنگ ساعت برای بلند شدن از خواب در صبح نیست وقتی برد تخته در ساعت ۸ صبح آغاز می شود.»

انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کسی می داند چطور باید این نبرد تخته را متوقف کرد.» همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «آیندگان از این نبرد به عنوان نخستین نبرد تخته ثبت شده در تاریخ یاد خواهند کرد .»

انتهای پیام/

نبرد تخته دو همسایه سوژه رسانه ها شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اینا چون یه تختشون کمه با تخته افتادن به جون هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شبیه دعوای ایرانیها بود.
آخرین اخبار