مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و بهره برداری از ۱۶ طرح ورزشی همزمان با دهه فجر در یزدجوانان استان یزد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت  ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ۱۶ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها شامل سالن، چمن مصنوعی و خانه‌های ورزش روستایی است،  افزود: افتتاح سالن بین المللی اسکواش بااعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان از مهمترین طرح‌هایی است که با حضور مسئولان و ورزشکاران در شهر یزد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شریعتی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر ۴۰ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در ۴۰ نقطه استان باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و هیئت ورزشی روستایی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: علاوه بر طرح‌ها در اکثر مناطق با حضور جامعه هدف و علاقه مندان، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با همکاری تشکل‌های جوانان انجام می‌شود که از مهمترین این برنامه‌ها جشنواره ۴۰ آیه زندگی است و در این جشنواره مسابقات قرآنی جوانان و ورزشکاران دربیت آیت الله صدوقی برگزارخواهد شد.

شریعتی خاطر نشان کرد: در ۴۰ سال گذشته در عرصه ورزش، پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم از جمله افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته که در حال حاضربیش از ۶۷ هزار ورزشکار سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف ورزشی درحال فعالیت هستند.

در پایان این نشست از تابلوی کتاب ۴۰ آیه زندگی رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

۱۶ طرح ورزشی همزمان با دهه فجر در یزد افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار