مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در برخی از گردنه‌های استان قزوین شاهد پدیده کولاک هستیم و تردد در آنها بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:هم اکنون در گردنه‌های قُسطین لار الموت و طالقان در محور آبیک -طالقان بارش برف و در سایر محور‌های استان بارش باران را داریم.

حق لطفی افزود: در گردنه هَجیب به بویین زهرا هم علاوه بر باراش باران، با پدیده مه گرفتگی رو به رو هستیم.

به گفته وی ، در حال حاضر همه راهداران در محور‌های مواصلاتی استان آماده باش هستند.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین نیز با اشاره به اینکه هم اکنون در برخی از گردنه‌های محورهای کوهستانی استان قزوین شاهد بارش برف و پدیده کولاک هستیم افزود:این پدیده، تردد در این جاده‌ها را بدون زنجیر چرخ غیر ممکن کرده است.

وی افزود: گردنه‌های قسطین لار در محور قزوین به الموت و گردنه طالقان واقع در مسیر قزوین به طالقان کاملا پوشیده از برف شده و در برخی محورها مانند گردنه هجیب واقع در محور بوئین زهرا شاهد بارش باران و مه گرفتگی هستیم.

مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: عوامل راهداری در محورهای مذکور مستقر بوده و در صورت مسدود شدن مسیر بلافاصله اقدامات نمک پاشی و راهگشایی را انجام خواهند داد.

حق‌لطفی تأکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان قزوین را دارند به حتم از سلامت وسیله نقلیه خود به ویژه سیستم گرمایشی مطمئن بوده و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار