جنگروی از برگزاری اجتماع عظیم دختران انقلاب در روز پنجشنبه هفته جاری در میدان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهاره جنگروی، مسئول گروه مردمی صراط و دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب در نشست خبری این همایش اظهار کرد: ان شاء الله در روز پنجشنبه هفته جاری اجتماع عظیم دختران انقلاب در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود. ما حدود دو سال  بر روی صحبت های رهبر انقلاب تحلیل گفتمانی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که امر به معروف واجب فراموش شده است. امر به معروف جزو واجبات است و آیات زیادی در قرآن در این زمینه داریم. امر به معروف مانند نماز واجب است و بر انجام این واجب تاکید بسیاری شده است.

جنگروی اظهار کرد: معتقدم بزرگترین خدمت را مسیح علینژاد به اسلام کرد، چرا که باعث شد مذهبی ها خودشان وارد میدان شده و امر به معروف را آغاز کنند.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که حجاب یک مطالبه عمومی است و حتی خانمی که حجاب کامل هم ندارد، خواستش همین است. هدفمان این است که خواست عمومی را نشان دهیم.

جنگروی در خصوص علت نامگذاری این همایش به «دختران انقلاب» اظهار کرد: برای اینکه این اسم اساسا برای ماست و دشمن باید بداند که عنوان «دختران انقلاب» منتسب به انقلاب اسلامی است.

اجتماع عظیم دختران انقلاب پنجشنبه برگزار می‌شود/ حجاب یک مطالبه عمومی است

مسئول گروه مردمی صراط تصریح کرد: شهید بهشتی گفته است زمانی که باید شهری فتح شود، اولین سنگر آن حجاب است و حضرت آقا زمانی که از شبیخون فرهنگی نام بردند، گفتند که از این موضوع خواب به چشمان من نمی‌آید. ما برای این شبیخون فرهنگی چه کار کردیم؟ دشمن انقدر در کفر خود ثابت است که در مقابل دوربین اقدام به کشف حجاب می‌کند، آیا ما نباید اقدامی در مقابل آن انجام دهیم؟ آقا فرمودند دشمن به دنبال آندلوسی کردن ایران است یعنی همان اتفاقی که در آندلوس افتاد، شبیخون فرهنگی بود.

جنگروی تاکید کرد: این مجمع کاملا مردمی است و مسئولین به ما کمک نکرده اند. زمانی که ما نامه ای به بیت رهبری فرستادیم، حضرت آقا چفیه خودشان را به رسم یادبود به ما اهدا کردند و این زیباترین اتفاق این مجموعه بود.

وی افزود: برخی معتقدند نباید به زور مردم را وارد بهشت کرد؛ بله، اما به زور هم نباید به جهنم هلشان داد. من از مسئولین می‌خواهم از قول مردم حرف نزنند، چرا که مردم ما همان هایی هستند که ولی نعمت خود را خانواده شهدا می دانند. مطالبه امروز مردم جز شریعت و احکام اسلامی نیست. الگوی زنان ایرانی باید خانم دباغ باشد که با وجود داشتن  ۸ فرزند مقابل دشمن ایستادگی کرد و حضرت امام ایشان را به عنوان فرمانده سپاه همدان منصوب کردند. امروز هم ما در عرصه جنگ نرم با دشمن در حال جنگ هستیم.

وی با اشاره به جنگ نرم آمریکا علیه ایران گفت: یک زمان دشمن به حملات شیمیایی بر ضد رزمندگان ما روی می‌آورد و بچه های رزمنده ماسک‌های خود را به رزمندگان دیگر می‌دادند تا مبادا دوستان دیگرشان شیمیایی شوند. حال نیز دشمن به همان حملات شیمیایی این بار در عرصه فرهنگی روی آورده و به طور قطع الان هم مثل همان روزها باید دست دوستانمان را بگیریم تا مبادا دچار مشکلات اعتقادی شوند؛ چه در عرصه حجاب و چه نماز، امری که مصداق بارز امر به معروف است.

این کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی در خصوص ابعاد مختلف همایش دختران انقلاب اظهار کرد: در همایش برگزار شده سال گذشته، جمعیتی نزدیک به ۱۰ هزار نفر شرکت کردند که متاسفانه به دلیل عدم همکاری و برگزاری این مراسم در حسینیه شهید همت، تعداد بسیاری از مردم پشت درب های بسته ماندند اما امسال قطعا با شرایط بهتری این مراسم برگزار خواهد شد، به نحوی که هم دشمن غافل‌گیر شود و هم مردم دل‌گرم شوند.

وی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم عده ای بر سر مزار شهدا حضور یافته و با کشف حجاب خود از شهدا طلب آزادی می‌کنند، اعمالی که دقیقا تحریف آرمان های شهدا محسوب می‌شود. در این مراسم قصد داریم از خانواده های شهدا دعوت کنیم تا آنها اهداف شهدا را تبیین کنند. همچنین از بهترین آمران به معروف تقدیر شده و به طور قطع از خانواده بانوی آزاده کشورمان مرضیه هاشمی هم دعوت خواهیم کرد.

جنگ روی در پاسخ به سوال خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه باتوجه به چهل سالگی انقلاب و همچنین آزادی خانم هاشمی، آیا این همایش با سالهای قبل تفاوتی خواهد داشت؟ گفت: باتوجه به اینکه خانم هاشمی هفته پیش آزاد شدند و الان هم رهنمودهایی را برای این همایش به ما رسانده اند، به طور قطع حرف های جدیدی در این مراسم زده خواهد شد و میهمانان ویژه ای نیز خواهیم داشت و این همایش متفاوت از سال‌های قبل خواهد بود.

وی در پایان گفت: از همه مردم می خواهم برای ماندن ما در این مسیر دعا کنند تا مانند بسیاری از کسانی که در نیمه های راه از مسیر جا ماندند، خسته نشویم و ان شاء الله انتهای این مسیر به نابودی بزرگترین دشمن اسلام یعنی رژیم صهیونیستی ختم شده و ما نماز را در مسجد الاقصی پشت سر امام زمان(عج) ادا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۳:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
خانم محترم حجاب ومسائل تربیتی از دو تا هشت سالگی در وجود افراد نهادینه میشود اگر برنامه ای دارید از منازل باید شروع کنید حجاب در خانه وخیابان فرقی ندارد فردی که عادت به لخت بودن کرده در کوچه نیز همچنان رفتار میکند به حجاب زنان وکودکان بلوچ نگاه کنید از کودگ تا مرگ حجابشان در خانه وبازار کامل ویکسان است اجبار وزوری هم نیست عادت دادن ازکودکی است.
آخرین اخبار