رئیس ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر از همکاری همه هیات‌های ورزشی این شهرستان برای برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ویژه دهه مبارک فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب خبرداد.

کیوان خوشبخت رئیس ورزش و جوانان شهرستان پیرانشهر با اشاره به برگزاری بیش از ۶۰ برنامه ویژه ایام دهه مبارک فجر در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در دهه فجر چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالن ورزشی سقف کوتاه با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و ۳ پروژه ورزشی نیز کلنگ زنی خواهدشد.

وی ادامه داد: استخر میران با اعتبار ۵ میلیارد تومان و باشگاه چند منظوره ورزشی با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و سالن ورزشی جوانان با اعتبار ۱.۸۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی کلنگ زنی می‌شوند.

وی اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر بیش از ۶۰ برنامه ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده ورزشکاران جانباز و آسیب دیده و برگزاری مسابقات چند جانبه فوتبال روستایی از شاخص‌ترین آنها است.

خوشبخت افزود: همچنین برگزاری جام دهیاران و جام روستایی توسط هیات ورزش‌های روستایی و عشایری و برگزاری مسابه جورابین ورزش بومی و محلی با حضور بیش از ۷۰ تیم از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر خواهد بود.

خوشبخت در پایان ادامه داد: همه هیات‌های فعال ورزشی در دهه فجر چهلّمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات و ویژه برنامه‌هایی را در این ایام برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام / س خ

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر در پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.