مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از ساماندهی دستفروشان سطح شهر در 34بازارچه محلی اصفهان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن محمد حسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در خصوص مسائل دستفروشی که در کلان شهرها و مرکز شهر ها نمود پیدا
می کند،اظهار کرد: شهرداری اصفهان با برنامه ریزی هایی که طی یک سال گذشته صورت داده ،درصدد ساماندهی دستفروشان برآمده است.
وی افزود:34بازار قدیمی در سطح شهر اصفهان که فعال هستند،شناسایی کردیم و با اطلاع رسانی در رسانه ها به افرادی که در مرکز شهر اقدام به دست فروشی می کنند توصیه شده تا در این بازارها مشغول به کار شوند.
وی با اشاره به سیاست شهرداری که ساماندهی دستفروشان و استقرار در بازارچه های محلی است،عنوان کرد: در چنین مکان هایی شهرداری بر کالاها واجناس و قیمت های دستفروشان نظارت و کنترل خاص دارد.
محمد حسینی با بیان اینکه مقوله دستفروشی معمولا در شهرها رایج است و امکان وجود کالاهایی با کیفیت پایین تربیان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم تا از اصناف معتبر تر اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مدیرکل  پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش دستفروشان گفت:امیدواریم در شهرداری اصفهان بتوانیم به مقوله ساماندهی و نظارت دقیق بهتر از قبل پرداخته و در این روزهای پایانی سال خدمت رسانی بیشتری به شهروندان ارائه کنیم.

 

انتهای پیام /س

برخورد با تخلفات شهری در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.