علیرضا خدابنده گفت: ایجاد اشتغال و خودکفایی به عنوان یکی از سیاست‌های کمیته امداد پیگیری و دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اهداف اشتغال زایی در استان سمنان بالغ بر ۹۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان طی ده‌ماهه امسال ایجاد و ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال این نهاد محقق شده است.

وی افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی اعتباری معادل ۲۰ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان هزینه شده است که همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این راستا می‌تواند به خودکفایی مددجویان منجر شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سه هزار و ۶۲ طرح تحت نظارت کارشناسان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نظارت و پایش می‌شوند، ابراز داشت: این طرح‌ها حوزه‌های صنایع‌دستی، دام‌پروری، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و معدنی را در بردارد.

وی بیان کرد: بخش خدماتی بیشترین طرح‌های اشتغال‌زایی با ۴۷۶ مورد را به خود اختصاص داده است که از این تعداد طرح‌های موجود تاکنون ۵۴۷ طرح بااعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان از طریق بانک‌ها جذب‌شده است.

خدا بنده اظهار داشت: تعداد ۲۲۱ طرح اشتغال‌زایی در کمیته امداد استان سمنان اجراشده است، اضافه کرد: برای این طرح‌ها چهار میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی در پایان مطرح کرد: با پرداخت ۲۴۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ۱۷۳ طرح از محل صندوق توسعه ملی و هشت طرح دیگر اشتغال فراهم شد.

انتهای پیام / م

تحقق ۱۰۰ درصد تعهدات کمیته امداد استان سمنان در زمینه اشتغال

 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.