مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۱ پروژه راه وشهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون در استان به بهره برداری می‌رسد.

ابراهیم مبارک قدم مدیر کل راه وشهرسازی آذر بایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آذربایجان غربی،گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر از ۲۱ پروژه راه وشهرسازی شامل ۱۰ پروژه ملی و ۱۱ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در آذربایجان غربی بهره برداری می‌شود.
 
وی افزود:تکمیل ۲ پروژه بزرگراهی شامل قطعه دوم محور میاندوآب وباند دوم محور ایواوغلی به خوی و تکمیل عملیات ۴ خطه نمودن راه اصلی محور میاندوآب – شاهین دژ و بهسازی راه اصلی محور ریحان آباد به جارچیلو ونیز آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی ۲۹ روستا در شهرستان‌های ارومیه، سلماس، سردشت، سلماس و ماکو به طول ۴۹/۶ کیلومتر را از جمله این پروژه‌ها است.
 
مبارک قدم بهره برداری از ۴ پروژه ملی دیگر شامل مرکز جامع سلامت قره ورن میاندوآب، معابر سکونت گاهی و سالن ورزشی میرآباد بوکان و خانه محله خوی را که توسط معاونت فنی واجرایی راه وشهرسازی استان احداث شده است را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر نام برد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، تکاب، شاهین دژ و خوی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال را از جمله دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر ۹۷ است.
 
انتهای پیام/م
 

۲۱ پروژه راه وشهرسازی در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

 
برچسب ها: مسکن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.