ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن مقابل ایران اعلام شد که تمام ۱۱ بازیکن در خارج از ژاپن بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات باید به مصاف ژاپن برود و درصدد است تا با پیروزی مقابل سامورایی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ژاپن) به فینال جام هفدهم صعود کند.

کی روش و یوز‌ها پس از کسب ۷ امتیاز مقابل یمن، ویتنام و عراق در گروه D. صدرنشین شدند و با عبور از عمان و چین به مرحله نیمه نهایی رسیدند و امیدوارند با عبور از سد شاگردان موریاسو و پیروزی در فینال عنوان قهرمانی را کسب کنند. از سویی دیگر ژاپن هم با کسب ۹ امتیاز مقابل ازبکستان، ترکمنستان و عمان به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و سپس تیم‌های عربستان و ویتنام را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

ساعتی پیش ترکیب تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن اعلام شد.

ایران:

  • علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون

ژاپن:

  • گوندا، ساکای، یوشیدا، تومیاسو، ناگاتومو، اندو، شیباساکی، دوان، مینامینو، هاراگوچی و اوساکو

در ترکیب ژاپن مقابل شاگردان کی روش ستاره‌های زیادی حضور دارند از کاپیتان سابق اینترمیلان تا مدافع مارسی و دفاع ساوتهمپتون.

ناگاتومو مقابل ایران در دفاع چپ حضور دارد که عضو باشگاه گالاتاسرای ترکیه است و در گذشته کاپیتان اینترمیلان بوده است. هیروکی ساکای در تیم فوتبال مارسی فرانسه حضور دارد و یوشیدا نیز عضو باشگاه ساوتهمپتون انگلیس است.

شیباساکی ۲۶ ساله در خط هافبک بازی می‌کند که عضو باشگاه ختافه اسپانیا است. هاراگوچی هم تنها هافبک ژاپنی‌ها در لیگ آلمان است که عضو تیم هانوفر است. ریتسو دوآن هم در خرونینگن حضور دارد. تنها لژیونر حاضر در اتریش این تیم مینامینو است که عملکرد فوق العاده‌ای در این تورنمنت داشته و سالزبورگ اتریش بازی می‌کند.

دیگر ستاره ترکیب ژاپن مقابل ایران اوساکو است که در پست مهاجم بازی می‌کند و عضو باشگاه وردربرمن است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه (فردا) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران پولدار می‌شوند

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن

انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم


انتهای پیام/

ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار