رییس مرکز استراتژیک وزارت صنعت و فناوری چین گفت:چینی‌ها سرمایه گذاران بخش کشاورزی و فناوری در آذربایجان غربی می‌شوند.

چینی‌ها سرمایه گذاران بخش کشاورزی و فناوری در آذربایجان غربی می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رییس مرکز استراتژیک وزارت صنعت و فناوری چین در جمع خبرنگاران  گفت: همکاری‌های مناسبی با ایران در حال شکل گیری است و آذربایجان غربی از جمله استان‌های هدف این همکاری هاست.
 
«یانگ جو/ Yang ju» افزود: همکاری‌های اقتصادی ایران و چین از ۲ سال قبل افزایش یافته است و بازدید هیات‌های سرمایه گذاری ۲ کشور مبنای تداوم افزایش همکاری‌ها به شمار می‌رود.
 
وی با تاکید بر اینکه زمینه‌های بسیاری برای افزایش مراودات با آذربایجان غربی وجود دارد، ادامه داد: بازدید از نمایشگاه تولیدات منطقه نشان داد که ظرفیت مناسبی در زمینه صنایع غذایی این استان وجود دارد.
 
رییس مرکز استراتژیک وزارت صنعت و فناوری چین اضافه کرد: برخی از محصولات غذایی از جمله انواع آب میوه‌های این استان به صورت طبیعی و قابل قبول تولید می‌شود و زمینه توسعه همکاری‌ها در این بخش وجود دارد.
 
گفتنی است ، رییس مرکز استراتژیک وزارت صنعت و فناوری چین همراه با یک هیات چینی صبح امروز، وارد ارومیه شد و از واحد‌های پارک علم و فناوری، شهرک فناور الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه بازدید کرد؛ دیدار با فعالان حوزه فناوری و بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری و صنایع تبدیلی غذایی ارومیه از دیگر بخش‌های این سفر یک روزه بود
 
انتهای پیام/م
 

سفر چینی ها به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.