مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند میزبان سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجرخواهد بود.

همایون قنواتی مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان  منطقه آزاد اروند امروز در آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره  بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، این رویداد را یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این منطقه دانست و گفت : این جشنواره در تهران و ۳۱ منطقه دیگر به صورت همزمان در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره افزود : ۱۱ فیلم در ۳ سانس در سینمای مهر آبادان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه  به نمایش گذاشته خواهند شد .

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند همچنین به اختصاص بخشی از این جشنواره به کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت : فیلم های سیمرغ پروانه ها درهمین ایام برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه صبح ها در سینما مهر آبادان نیز اکران خواهد شد.

قنواتی افتخاراتی که سینمای ایران در جشنواره های بین المللی به دست آورده را مرهون انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دوران قبل از انقلاب سالن های سینمای ایران بیشتر به پخش فیلم های غیر ایرانی می پرداخت وتولیدات این سینما علاوه براندک بودن محتوای مبتذلی داشت.

انتهای پیام/ د

اروند، میزبان سی و هفتمین جشنواره فجر

برچسب ها: جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.