رئیس هلال احمر شهرستان مهریز از برگزاری ۵ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۵ برنامه در دهه فجر در مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن زارعیان رئیس هلال احمر شهرستان مهریز از برگزاری ۵ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  در این شهرستان خبر داد و گفت: آموزش مهار‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری بهزیستی  در ۵ روستا از مهم‌ترین برنامه ههای جمعیت هلال احمر این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب جمعیت هلال احمر در خدمت خاندان سلطنتی قرار داشت، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

رئیس هلال احمر شهرستان مهریزگفت:  جمعیت هلال احمر کشور قبل از پیروزی انقلاب، در فعالیت های اجرایی و امداد رسانی در حوادث و سوانح عملکردی آنچنانی نداشت و بیشتر کار‌های تشریفاتی و تبلیغاتی را انجام می‌داد.

زارعیان ادامه داد:  پس از پیروزی انقلاب به دلیل حادثه های زیاد در کشور ، هلال احمر کار‌های بسیار زیادی را انجام داد که از جمله آن امداد رسانی در جنگ هشت سال تحمیلی بود که در همین راستا  شهدای زیادی را هلال احمر تقدیم انقلاب کرد.

وی ادامه داد: در سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی برنامه‌های اداره هلال احمر مهریز راه اندازی کاوران سلامت با حضور پزشک‌های عمونی و تخصصی به صورت پایلوت در روستای تنگ چنار، اهدای خون گیری از اهدا کنندگان در ۱۷بهمن ماه، برگزاری کلاس‌های رایگان کمک‌های اولیه با ارائه مدارک معتبر اساتید استانی و پخش سبد غذایی از دیگر برنامه های هلال احمر مهریز در دهه فجر است.

انتهای پیام/ی

برنامه‌های هلال احمر مهریز در دهه فجر اعلام شد

برچسب ها: هلال احمر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار