رئیس تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری بیش از ۴۰ گفتمان دینی دانش آموزی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس سطح این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام علی محسن منتشلو با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین اهداف و موهبت‌های الهی است، گفت: کم توجهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب از سوی هر شخصی که باشد خیانت به جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی ریشه در دستورات الهی و فضائل اخلاقی دارد و مسئولان و مردم باید به گوش باشند که آرمان‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود.

منتشلو دوام و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی را بسته به توجه آحاد و اقشار مختلف مردم به آرمان و اهداف انقلاب در جغرافیای ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: تبیین خدمات و برکات چهار دهه انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی و در جهت شکرگزاری این نعمت الهی است.

وی از برگزاری بیش از ۴۰ گفتمان دینی دانش آموزی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس سطح شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف تشریح و تبیین خدمات و برکات چهار دهه انقلاب اسلامی و معرفی اهداف نظام به نسل جوان در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا و تا پایان سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تبیین خدمات و برکات چهار دهه انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.