رئیس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه:

۱۵۰تن میوه شب عید در تربت حیدریه ذخیره سازی شد

رئیس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: ۱۵۰ تن میوه شب عید در تربت حیدریه ذخیره شد و قیمت این اقلام برای توزیع بین شهروندان توسط ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد شد.

جواد معاونی رئیس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با بیان اینکه ۱۵۰ تن میوه ذخیره شده در تربت حیدریه قابل افزایش است گفت: از ابتدای امسال با هدف کوتاه کردن دست واسطه‌ها ۵۰۰ تن نهاده‌های کشاورزی شامل جو و خوراک دام بین اعضای شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه توزیع شد که هنوز نیز این اقدام ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ شرکت تعاونی روستایی در این شهرستان فعالیت دارند تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ اتحادیه تعانی تولیدی و تعاونی روستایی به توزیع نهاده‌های کشاورزی مشغول اند.

رئیس اداره تعاون روستایی تربت حیدریه گفت: ۷۹ درصد نیروی کار تربت حیدریه در گستره ۹۰ هزار هکتاری زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان به کشاورزی اشتغال دارند.

معاونی ادامه داد: بخش کشاورزی تربت حیدریه با تولید ۳۷ نوع محصول زراعی و ۳۱ نوع محصول باغی به ترتیب رتبه‌های پنجم و سوم را از این نظر در خراسان رضوی دارد ودر حوزه تشکل‌ها نیز ۳۶ شرکت تعاونی کشاورزی و دو اتحادیه در تربت حیدریه فعال هستند.

انتهای پیام//د.ش
 

تربت حیدریه رتبه سوم درتولید انواع محصولات باغی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.