علیخانی گفت: اخذ عوارض برای تردد در محدوده زوج و فرد کاملاً غیرقانونی است و شهرداری تهران باید در این زمینه پاسخگو باشد.

خبرنگار: کاظمی‌/اخذ عوارض برای تردد در محدوده زوج یا فرد غیرقانونی است / شهرداری باید پاسخگو باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران صبح امروز پیش از آغاز صد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به اصرار شهرداری مبنی بر قانونی بودن اخذ عوارض جهت تردد در محدوده زوج یا فرد گفت: همانطور که قبلاً اعلام شد اخذ هرگونه عوارض در این محدوده مبنای قانونی ندارد یا کاملاً غیرقانونی است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران تصریح کرد: در لایحه‌ای که از سوی شهردار به شورای شهر ارسال شده بود، موضوع اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد مطرح شده بود که در نهایت این موضوع در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بررسی شد و در شورا هم به تصویب رسید.

وی افزود:، اما پس از ارسال این مصوبه، هیئت تطبیق فرمانداری نسبت به آن اعتراض کرد و مجدداً این مصوبه به شورا برگردانده شد.

علیخانی با بیان اینکه این موضوع دوباره مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: شورای شهر تهران با بررسی مجدد مصوبه قبلی خود را اصلاح و اخذ عوارض بابت تردد در محدوده زوج و فرد را حذف کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اخذ عوارض برای تردد در محدوده زوج و فرد کاملاً غیرقانونی است و شهرداری تهران باید در این زمینه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار