مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر خبر داد.

اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری کانون‌های مساجد ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،گفت: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حدود 20 عنوان برنامه در سطح کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری با حضور اعضای کانون‌های مساجد در دوازدهم بهمن‌ماه و هم‌زمان با سالگرد ورود امام راحل به میهن اسلامی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد است، افزود: طرح اجرای سرود 40 هزارنفری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح به‌طور هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور در دوازدهم بهمن با اجرای سرودهای انقلابی برگزار می‌شود و در استان ایلام نیز این طرح با حضور ۶۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

چراغی پور گفت: در حال حاضر، این گروه سرود زیر نظر مربیان مجرب در حال تمرین هستند و تاکنون حدود 10 جلسه تمرینی با حضور این گروه ۶۰۰ نفری از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شده است که از آمادگی لازم برای اجرای این گروه سرود برخوردار شوند.

وی، بابیان اینکه به‌منظور نظم و آرایش ظاهری گروه، لباس متحدالشکلی هم برای افراد در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: در ۱۲ بهمن سال جاری، سرود «خمینی ‌ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت‌های کشور و لبیک به منویات رهبری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/اس

برنامه های کانون مساجد در دهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.