شهردار مشهد گفت: باتصویب شورای عالی معماری به زودی شاهد بازگشایی بولوار نماز خواهیم بود.

بازگشایی بولوار نماز به زودی در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا کلایی شهردار مشهد گفت : بازگشایی بولوار نماز در شورای عالی معماری و شهرسازی در دست بررسی است و با تصویب این شورا، به زودی شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

وی افزود : موارد اختلاف بین ارتش و شهرداری در این زمینه دیروز در کمیته فنی شورای عالی معماری و شهرسازی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، ارتش، شورای شهر و شهرداری بررسی شد.

شهردار مشهد ادامه داد :در زمینه تلفیق نقشه های اجرایی ازمشاورخواسته شده است طی یک هفته نقشه های تطبیق شده را برای تصمیم گیری به شورای عالی معماری ارائه دهد.

کلایی گفت :بولوار نماز به عنوان پروژه چند صد هکتاری هم برای شهرداری و هم برای ارتش مهم است و سرمایه و جایگاه جدیی برای مشهد دارد.

وی افزود :یک بوستان 20 هکتاری در شمال پادگان و داخل اراضی ارتش وجود دارد که به دنبال آزادسازی و عمومی کردن آن برای شهروندان هستیم.

شهردارمشهد ادامه داد: اجرای خیابان میانی که خیابان ملاصدرا را به میدان امام خمینی (ره) متصل می کند از دیگر اولویت های شهرداری در پروژه بولوار نماز است.

کلایی درادامه گفت :در ضلع شمال شرقی پادگان سوله های قدیمی وجود دارد که می تواند پایگاه خوبی برای فعالیت های فرهنگی در شهر مشهد باشد.

وی افزود: عملیات اجرایی بولوار نماز در محدوده ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 آغاز شد.

شهردار مشهد ادامه داد: این بولوار با 7 کیلومتر طول از پارک خورشید آغاز می ‌شود و پس از عبور از تقاطع بولوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌ رسد.

کلایی در پایان گفت: پروژه بولوار نماز به علت مشکلاتی با دستگاههای اجرایی به رغم پایان عملیات ساخت هنوز افتتاح نشده است.

 

انتهای پیام // ف. ک

 

افتتاح پروژه بولوار نماز به زودی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.