فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال ۱۳۸۸ بود و این سال امت ما ثابت کرد دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز در اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نورگفت: جنگ به خودی خود مهنت‌آور است، چون خسارت مادی و معنوی و جانی را در پی دارد، اما چه اتفاقی افتاد که جنگی را که همه دنیای کفر بر ما تحمیل کردند و یک فرماننده جانی و خونخوار مثل صدام فرماندهی آن را بر عهده گرفت به دفاع مقدس تبدیل شده و سرزمین‌هایی که در آن مقامت شکل گرفت به سرزمین نور تبدیل شده است.
 


دفاع مقدس جلوه دوباره‌ای از عاشورا و کربلا بوده است/ راهیان نور به سرزمین نور تبدیل شده است


وی ادامه داد: حوزه اعتقادی و اصول و مبانی ما بود که این مناطق را به سرزمین نور تبدیل کرد و جوانانی که با پیروی محض از ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا برای مقاومت از کشور، دین و ناموس خود پای به عرصه نبرد گذاشتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: جان دادن بچه‌های ما حسینی بود و ایثارگری بچه‌های ما عباس گونه و صبر مادران ما زینب گونه بود.

معروفی بیان کرد: دفاع مقدس جلوه دوباره‌ای از عاشورا و کربلا بوده و این سرزمین به سرزمین نور تبدیل شده است.

وی خطاب به خانواده شهدا، گفت: رمز ماندگاری فرزندان شما اخلاص در عمل بود و هیچ چیزی جز خدا در عمل این فرزندان جای نداشت و باور داشتند که باید از ولایت فقیه پیروی کنند و این پیروی باعث پیروزی ملت ما شد.
 


امروز راه نجات از این شرایط دست به دست امام داشتن است

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هشت سال به فرمان امام جنگیدیم و بعد امام آتش‌بس را پذیرفت و مردم نیمروز دست لبیک را بالا نگه داشته و آن نیمروز از هشت سال جنگ مهمتر بود و این نشان داد امتحان جنگ امتحان توده‌های مردم بود و ما پیروز شدیم.

معروفی بیان کرد: امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال ۱۳۸۸ بود و این سال امت ما ثابت کرد دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز راه نجات از این شرایط دست به دست امام داشتن است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور و تائید مقام معظم رهبری بر اجرای این اردوها، اظهار کرد: ما باید با بومی‌سازی اردو‌های راهیان نور تعلق خاطر و ارزشمندی اجرای این سفر برای جوانان را ملموس‌تر کنیم.

معروفی گفت: زمانی که من به دلنوشته‌های این جوانان می‌اندازم باورم نمی‌شود یک نوجوان چه برداشت معنوی عمیقی از این سرزمین نور دارد و همیشه افسوس می‌خورد که چرا آن زمان حضور نداشته است.
 
منبع:فارس
 
انتهای پیام/م
 
 

صحبت های فرمانده سپاه نینوا گلستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.