استاندار کرمانشاه گفت:حوزه وزارت نیرو در جریان مدیریت بحران پس از زلزله سرپل ذهاب عملکرد مثبتی از خود نشان داد که همه اعضای خانواده وزارت نیرو در این نقش‌آفرینی سهیم هستند.  

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بازوند استاندار کرمانشاه  گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی میتوانیم به جرأت بگوییم در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری داشته ایم و در کنار افتخار به گذشته، به آینده کشور نیز بسیار امیدواریم.

وی افزود:حضور مردم در عرصه‌های مختلف و نقش‌آفرینی آن‌ها در تعیین سرنوشت خود در قالب انتخابات متعددی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شده است، عظیم‌ترین سرمایه اجتماعی کشور و نظام است.

بازوند گفت:خودکفایی کشور عزیز ما در عرصه‌های نظامی، علمی، صنعتی باعث شده است که دشمن با هدف گرفتن فرهنگ و معیشت مردم ایران درصدد ضربه زدن به ملت از طریق تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی باشد که با همت و تلاش مضاعف و همدلی، میتوانیم از این موانع نیز به سلامت عبور کنیم.

وی بیان کرد:در عین اینکه کار‌های بزرگی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، اما حل کامل مشکلات کشور نیاز به زمان دارد. عنصر مهم توسعه کشور در ابعاد مختلف مشارکت مردم و تحرک مضاعف در بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ز

مشارکت مردم و تحرک مضاعف در بخش خصوصی برای  پیشرفت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.