معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان گفت: بیست هزار حلقه لاستیک از طریق سامانه های مکانیزه و هوشمند بین رانندگان استان همدان توزیع شده است.

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر علی صادقیان راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار راننده خودرو سنگین در استان همدان وجود دارد، گفت: بیست هزار حلقه لاستیک از طریق سامانه‌های مکانیزه و هوشمند بین رانندگان استان همدان توزیع شده است.

وی با تاکید بر استفاده از سامانه‌های هوشمند در مدیریت راه‌های استان همدان گفت:۹۵ درصد حمل و نقل در استان همدان از طریق جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی است که لزوم هوشمند سازی و مکانیزه شدن سامانه‌های راهداری را ضروری می‌کند.

صادقیان راد گفت: استان همدان در استفاده از سامانه‌های هوشمند و مکانیزه در کشور بین سه استان برتر قرار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد:سامانه‌های حمل و نقل در استان همدان به صورت ۱۰۰ درصد مکانیزه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

معاون حمل و نقل با اشاره به اینکه طبق برنامه در تمامی مراکز بار در استان همدان سامانه مکانیزه مستقر می‌شود، گفت: با راه اندازی این سامانه دیگر مشکل یک سر باری برای کامیون‌ها و ماشین‌های باری وجود ندارد.

صادقیان راد با اشاره به اینکه سامانه‌های بارنامه در استان همدان مکانیزه است، بیان کرد: تا به امروز بیش از ۸۰۰ هزار برگ بارنامه به صورت مکانیزه صادر شده است.

معاون حمل و نقل راهداری استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: تمامی امور کالا و مسافر به صورت مکانیزه اداره می‌شود.

انتهای پیام/د.ا


بیش از ۲۰ هزار لاستیک بین رانندگان استان همدان توزیع شده است

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.