معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای رونق اقتصاد و تقویت اشتغال مهمترین اولویت مدیران استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و استفاده از ظرفیت همه واحدهاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری در بازدید از دو واحد صنعتی تولید چینی و تهویه که به دلیل مشکلاتی از چرخه تولید خارج شده و در حال بازگشت به چرخه تولید هستند گفت:تکمیل و راه اندازی پروژه‌های نیمه تمام و واحد‌هایی که بدلایل مختلف تعطیل شده اند از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است.

حبیبی اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در بخش صنعت و تولید یکی از راهکار‌ها برای حل برخی مشکلات است که در این میان ضمن شناسایی واحد‌های توانمند برای عبور از موانع عزم جدی داریم.

وی گفت: این دو واحد صنعتی با پیگیری مدیران دستگاه‌های متولی و قضایی استان در حال برگشت به چرخه تولید هستند و تلاش می‌کنیم اینگونه واحد‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با برطرف کردن مشکلات خود به تولید بازگردند.

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد: واحد تولید چینی بعد از ۷ سال با پیگیری فرماندار و مدیران اجرایی و قضایی استان فعالیت خود را آغاز کرده است و واحد تولید تهویه نیز که در حال حاضر۹۰ درصد قطعات مورد نیازش را در همین واحد تولید و تامین می‌کند بزودی وارد چرخه تولید صد در صد داخلی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

بازدید معاون اقتصادی استانداری قزوین از دو واحد تولیدی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار