عسگری گفت: ۴۰ مصوبه در کارگروه اقتصادی چهل‌سالگی انقلاب استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در کار گروه اقتصادی چهلمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب بیش از ۴۰ مصوبه به تصویب رسیده است که این مصوبات به صورت مکتوب و عینی توانمندی‌های کشور و استان را به نمایش خواهد گذشت.

وی بابیان اینکه تدوین مقایسه‌ای عملکرد اقتصادی کشور و استان طی ایام دهه فجر اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: هدف از این اقدام کسب تصویر شفافی از استان قبل و بعد انقلاب و جایگاهی که قرار است به آن دست پیدا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه طی سال جاری در ستاد تسهیل تعداد جلسات و رقم مساعدت‌ها در نظام تولید افزایش یافت، ابراز داشت: در ستاد تسهیل در سال جاری به میزان یک هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد در حالی که سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان درحوزه صنعت بوده است.

عسگری بابیان اینکه در حوزه روستایی طی سال های گذشته هیچ پرداختی نداشته‌ایم، تصریح کرد: امسال ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات شش‌درصدی به جامعه روستایی پرداخت شد که در طول تاریخ بی نظیر بود.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی دستاوردهای اقتصادی در شهرهای استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی دستاوردهای اقتصادی استان از ۱۵ تا ۱۹ بهمن‌ماه در مرکز استان و در سطح شهرستان‌ها با مدیریت فرمانداران و همکاری دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در کارگروه اقتصادی ستاد چهل‌سالگی انقلاب تلاش ها در راستای کاهش فشار بر مردم است، افزود: باهمتی که در مجموعه بازاریان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی وجود دارد می‌کوشیم تا کالاها به وفور و قیمت مناسب در سطح بازارهای استان عرضه شود.

انتهای پیام /گ 

۴۰ مصوبه در کارگروه اقتصادی چهل‌سالگی انقلاب استان سمنان تصویب شد

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار