سارق مسلحی که قصد سرقت از یک مرکز تفریحی را داشت، به طرز باورنکرنی توسط یک مرد میانسال غافلگیر شد.

ضربه فنی سارق مسلح توسط مرد میانسال! + فیلم//

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، شجاعت کم‌نظیر یک مرد میانسال را در یک مرکز تفریحی در کشور استرالیا به تصویر می‌کشد. این مرد هنگامی که در مقابل یک سارق مسلح قرار گرفت، با یک ضربه به صورتش او را نقش بر زمین کرد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، مشاهده می‌شود که این سارق در حالی که یک قمه در دست دارد، وارد این مرکز تفریحی می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سارق قصد دارد به سمت صندوق‌دار برود، ناگهان در مقابل مرد میانسال قرار می‌گیرد و این مرد با یک ضربه مشت او را نقش بر زمین می‌کند.

این مرد میانسال سپس با چند ضربه‌ای که با پا به بدن و دست سارق وارد می‌کند، او را مجبور به فرار از این مرکز تفریحی می‌کند. با وجود کوتاه بودن زمان این درگیری که بیشتر از چند ثانیه طول نکشید، این مرد شجاع مطمئن می‌شود که سارق با دست خالی از مرکز تفریحی بیرون رفته باشد. بنا بر تحقیقاتی که پلیس انجام داده، سارقان سه نفر بودند که پس از درگیری یکی از آنها، سایر سارقان پا به فرار گذاشتند. بنا بر گفته پلیس، در این حادثه به هیچ یک از مشتریان این مرکز تفریحی آسیبی وارد نشد.

گرچه این اتفاق در ۱۲ نوامبر سال گذشته رخ داد اما پلیس محلی استرالیا برای تحقیقات و کسب اطلاعات از سارقان مسلح اقدام به انتشار ویدئویی کرده است. بنا بر باور پلیس استرالیا این اتفاق با چند حادثه مشابه دیگر که در چند مرکز تفریحی در این منطقه رخ داده، مرتبط است. محل وقوع حادثه یک مرکز تفریحی در خیابان آلبانس ملبورن استرالیا بود.

«دین توماس»، کارآگاه این پرونده در این باره گفت: «فردی که به سارق مسلح حمله‌ور شد، بسیار خوش‌شانس بود که در این حادثه دچار جراحت جدی نشد. ما از همه افرادی که اطلاعاتی در مورد سارقان دارند، درخواست می‌کنیم این اطلاعات را در اختیار ما قرار دهند.»

انتهای پیام/

ضربه فنی سارق مسلح توسط مرد میانسال شجاع!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار