نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین ادعای ضدایرانی خود، کشورمان را به حمله سایبری «روزانه» به زیرساخت‌های این رژیم متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در کنفرانسی که امروز (سه‌شنبه) با موضوع فن‌آوری سایبری در تل‌آویو برگزار شده بود، ایران را متهم به انجام حمله سایبری به رژیم صهیونیستی کرد.

او در اظهاراتش مدعی شد: «ایران روزانه تلاش می‌کند زیرساخت‌های اسرائیل را هدف حملات سایبری قرار دهد که ما آن را خنثی می‌کنیم.»

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «در ۲۴ ساعت گذشته، ایران اعلام کرد که ما را نابود خواهد کرد و شهر‌های ما را با موشک هدف قرار خواهد داد. آن‌ها ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند، زیرا ما قدرت دفاعی و تهاجمی خود را می‌شناسیم.»

نتانیاهو با بلوف‌زنی درباره توان رژیم صهیونیستی در عرصه سایبری نیز اضافه کرد: «اما نکته مهم این است که امروزه هر کشوری می‌تواند هدف حمله سایبری قرار گیرد. هر کشوری به تلفیقی از تلاش‌ها در حوزه دفاع ملی سایبری و صنعت قدرتمند امنیت سایبری نیاز دارد. تصور می‌کنم اسرائیل، چنین چیزی دارد و این برخورداری از جهت‌های بسیاری بی‌همتا است.»

انتهای پیام/

ادعای نتانیاهو درباره حمله سایبری ایران به رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خوب میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار