در حالی که فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نسبت به اسامی مطرح شده برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران نداشته، وزارت ورزش نام پنج گزینه را برای جانشینی کارلوس کی‌روش اعلام کرده است.

جزئیات انتخاب جانشین کی‌روش در تیم ملی/ مذاکره با پنج گزینه خارجیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «زین الدین زیدان»، «یورگن کلینزمن» و «ژوزه مورینیو» نام های بزرگی در فوتبال اروپا و جهان هستند که بنا به ادعای مطرح شده از سوی وزارت ورزش و مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه طرفِ مذاکره فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم شده اند.


بیشتر بخوانید:راز مصاحبه طوفانی کی‌روش علیه وزیر ورزش فاش شد


این ادعا در حالی مطرح شد که ٢٤ ساعت هم از شکست تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن، کنار رفتن از جام ملت های آسیا و البته اعلام خداحافظی کارلوس کی روش نگذشته بود و همین مسئله ابهامات و واکنش ها نسبت به این خبر را بیشتر کرد به خصوص اینکه وزارت ورزش همواره مدعی عدم دخالت در امور فدراسیون ها و حتی فوتبال بوده است.

این موضوع حتی روز گذشته توسط محمدرضا داورزنی هم برای چندمین بار مورد تاکید قرار گرفت. این معاون وزارت ورزش اگرچه صحبت های مازیار ناظمی در مورد گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال را تایید یا رد نکرد اما تاکید کرد که فدراسیون فوتبال برای آینده تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

با همه اینها و در حالیکه فدراسیون فوتبال تاکنون کوچکترین واکنشی نسبت به سرمربی آینده تیم ملی و به خصوص گزینه های مطرح شده نداشته، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش بر انجام کارهای مقدماتی برای مذاکره با این مربیان تاکید کرد و حتی از قرار گرفتن دو گزینه فرانسوی دیگر در کنار مربیان فرانسوی، آلمانی و پرتغالی مطرح شده خبر داد.

مازیار ناظمی  طی گفتگویی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال در مورد پایان همکاری با کی روش به جمع بندی رسید گفت که رایزنی برای جذب مربی هم طراز کی روش یا بزرگتر از او همزمان با مذاکرات وی با کلمبیا آغاز شد.

نام سه مربی بزرگ را برای هدایت تیم ملی مطرح کرده اید؟

 در جریان باشید که فهرست گزینه های مورد نظر برای هدایت تیم ملی محدود به زیدان، کلینزمن و مورینیو نیست. در این فهرست نام دو مربی دیگر هم قرار دارد.

 این دو گزینه چه کسانی هستند؟
- «لوران بلان» که هدایت تیم ملی فرانسه و تیم باشگاهی پاری‌سن ژرمن را در کارنامه دارد و «اروه رنار» سرمربی تیم ملی مراکش دو گزینه مورد نظر دیگر برای هدایت تیم ملی فوتبال هستند.

* نام این گزینه ها در حالی مطرح شده که کی روش شامگاه دوشنبه و بعد از حذف تیم ملی اعلام خداحافظی کرد. همین مسئله موضوع را کمی عجیب کرده است. از چه زمان برای مذاکره با این مربیان اقدام شد که حالا از آنها به عنوان گزینه نام برده می شود؟
- از زمانی که مشخص شد تغییر سرمربی تیم ملی بعید نیست و ممکن است کی روش کنار گذاشته شود، بررسی گزینه ها برای انتخاب جایگزین او آغاز شد.

* تیم ملی با کارلوس کی روش در جام ملت ها حضور داشت و همزمان برای جایگزین وی رایزنی می شد. این کار درست و حرفه ای است؟
- کی روش هم همزمان وارد مذاکره با کلمبیا شده بود. در واقع مطرح شدن تغییر احتمالی سرمربی تیم ملی و مذاکرات کی روش همزمان بود. این شد که وارد مذاکره برای انتخاب گزینه ها شدیم.

* وزارت ورزش همیشه مدعی عدم دخالت در امور اینچنینی فدراسیون ها است و این مسئله به خصوص در رابطه با فوتبال بارها تاکید شده است. با این اوصاف چرا گزینه‌های مورد نظر از طرف وزارت ورزش معرفی شدند در حالیکه فدراسیون فوتبال هنوز هیچ واکنشی به آن نداشته است؟
- من موضوع را فقط در حد اطلاع رسانی مطرح کردم. قطعا با پیشرفت کار و رسیدن به نتایج بیشتر، خود فدراسیون هم اطلاع رسانی خواهد داشت. ضمن اینکه این پنج مربی گزینه هایی هستند که فعلا مطرح شده اند. شاید هم در نهایت یک گزینه دیگر مطرح و نهایی شود. در هر صورت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یک مجموعه هستند اما تصمیم گیرنده اصلی خود فدراسیون است. وزارت ورزش در همه امور همیشه کنار فدراسیون فوتبال بوده است. انتخاب سرمربی جدید هم در حوزه اختیارات فدراسیون و مهدی تاج است.

* یعنی وزارت ورزش در پایان همکاری با کی روش نقشی نداشته است؟ اصلا چرا به گونه ای اقدام نشد که همکاری با کی روش ادامه داشته باشد؟
- این موضوع به وزارت ورزش مربوط نمی شد. تشخیص صلاحیت فنی در این زمینه با فدراسیون بود. مهدی تاج خود در این زمینه به جمع بندی رسید. البته که وی اهل تعامل هم هست.

* اصلا چه عجله ای بود برای اینکه به این سرعت برای انتخاب جایگزین کی روش اقدام شود؟ فعلا که رویدادی در پیش نیست.
- به هر حال تیم ملی فوتبال برای همه مردم مهم است. سرنوشت این تیم برای آنها اهمیت دارد. صلاح دیده شد هرچه سریعتر برای سر و سامان دادن به اوضاع تیم ملی اقدام شود. درست است که تیم ملی نباید در رویدادی شرکت کند اما برای دوری از حواشی اینگونه تصمیم گرفته شد که در این زمینه هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

* در هر صورت مربیان بزرگی به عنوان گزینه مطرح شده اند؟ توافقی حاصل شود؟
- تاکید وزارت ورزش این بوده که نام کوچکتر از کی روش به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی نباشد. مربی جدید باید هم طراز با وی یا بزرگتر از او باشد. البته جمع بندی نهایی با فدراسیون فوتبال است.

* با این گزینه های فرانسوی، پرتغالی و آلمانی مذاکراتی هم شده است؟
- با مدیر برنامه این مربیان ارتباط گرفته شده است. البته مذاکره با هریک از این مربیان در یک سطح انجام نشده است.

تاکنون پاسخی هم از سوی این مربیان یا مدیر برنامه های شان اعلام شده است؟
نمی دانم، قاعدتا هر پاسخی به فدراسیون فوتبال و مهدی تاج اعلام می شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فقط مورینیو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
آرسن ونگر و فن خال خوب هستن یا یه مربی از انگلیس یا ایتالیا یا آلمان یا فرانسه بیارین .پرتغالی ها فوتبالیستشون به جز رونالدو خوب نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
پول مال بیت الماله دیگه ، بریزین به پای فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
Bey
۰۱:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مورینیو پوزش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به اندازه کافی موند ۸ سال کم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۳:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اقایونی که به بهونه اینکه کیروش زیاد پول میگیره اخراجش کردین بنظرتون اگه کس دیگه ای بیاد کمتر پول میگیره؟؟؟؟
کیروش بیرون کردین چون همیشه جلوی بی عدالتی و بی برنامگی شمارو میگرفت
کیروش به پول خودشون چیزی نمیگرفت ارزش پول ما خیلی پایین اومده که میخایین با این ترفند سر ملتو کلاه بزارین
مربی فقط کیروش
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
کیروش مربی خیلی خوبی بود ولی ما پول به مربی خارجی میدیم که علاوه بر نتیجه وزیبا بازی کردن چهار تا چیز به مربیامون یاد بده و تنها مشکل آقای کیروش همین بود که اجازه اینکارو نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا بیت المال را حیف ومیل میکنید مردم نون ندارن بخورن شما میرید مربی خارجی استخدام کنید کسی که زبان فارسی بلد نیست بدرد لای جرز میخوره نه مربی فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
هیچکی به اندازه برانکو فوتبال ایران رو نمیشناسه و نمیتونه به تیم ملی کمک کنه - همینطور اینکه واقعا انسان محترمی هست و واقعا برای مردم - فرهنگ - و اعتقادات هر کشوری که توش کار میکنه 100 درصد احترام قائله - قابلیتهاشو ثابت کرده - واقعا یه مربی پروفیشنال و حرفه ای هست هم در اخلاق هم در کار.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
زیدان رابیاورید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بروید پول و امکاناتی که میخواهید برای مربی خارجی خرج کنید صرف زیرساختهای فوتبال کنید و دست از نتیجه گرایی بردارید.آنوقت مربیانی از خود ایران میروند و مدارکی از بهترین اکادمی های فوتبال جهان میگیرند و تیمتان را قهرمان میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ااا
۲۰:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فقط وفقط وفقط مربی مراکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام علیکم خدمت شما بزرگواران نقدی سازنده داشتم از این بنده حقیر به شما بزرگواران ورزشکار عزیز و محترم ، انقدر فقط به فقط روی ورزش فوتبال هزینه نکنید و با یک نوع ورزش با روحیه و حساسیت مردم مملکت بازی نکنید و آزار ندهید که کاری کرده اید که با یک غوره سردیشون میشه و یا با یک مویز گرمیشون میشه شکوه و پیشرفت و عظمت و قدرت و اقتدار و عزت و سر بلندی یک مملکت فقط که به یک نوع ورزش و یا یک نوع پیروزی و در یک نوع جام و مدال خلاصه نمی شود ، خوب انشاءالله با توکل بر خداوند جل جلاله و تجربیات بدست آمده و دعاهای خیرخواهانه مردم در جامهای دیگر پیروز میشوید انقدر غصه خوردن و اندوهگین شدن و ناراحتی و ماتم ندارد ، شکست نشانه هر پیروزیست انشاءالله . در ضمن انقدر دنبال مربیهای خارجکی و وارداتی نباشید همیشه روی ظرفیتهای داخلی و مربیان با تجربه داخلی حساب کنید و در هر ضمینه ایی با استانداردهای اسلامی قرآنی ایرانی و غرور و غیرت و تعصب ملی میهنی و اسلامی کارها را پیش ببرید و پشت به پشت هم دهید و با اتحاد و یک پارچگی انشاءالله در تمامی ضمینه ها پیروز و موفق خواهید شد . شاد و با اراده و قوی و استوار و پیروز باشید . التماس دعا والسلام و صلوات بر حضرت محمد مصطفی ص و آل طیبین و طاهرین س ع ایشان . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همین کیروش بهترین مربی است با شرایطی ادامه دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سوال مهم این است که چرا فدراسیون حمایت خود رااز کیروش برداشت وچرا کیروش این همه تاخت؟
این هم جوابش : مسئولین می خواستند به اسم تیم ملی خزانشون وجیبشون رو پر کنند وکیروش هم درخواست قرارداد چهار ساله حقوق بیشتروچند عامل دیگر راداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
توجه توجه جن های جاسوس من خبر آوردن گه جناب کیروش چهارسال هم مربی میشود جهت اطلاع چون تاج زیر گوش کیروش گفته اگه جاداره بمون ایران و کیروش هم بصورت لبخند تلخ شیرین سری تگان داده گفته تا شنبه اوکی میدم و تاج هم گفته ماکه میخواهیم پول بدیم به مربی دیگه پس این پول تو بگیر همینجا بمون به هرحال رفتن کیروش به کلمبیا ملتفی شده احتمال ۸۰ درصد قرارداد تمدید خواهد گرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست!ایندفعه رفتنیه.اگر فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری با کی روش رو داشت بعد از جام جهانی قرارداد 4ساله باهاش امضا می کرد منتهی چون تیم ملی فرصت چندانی تا جام ملتهای آسیا نداشت.قرارداد کوتاه مدت باهاش بستند.هر چند که مربی بزرگی است ولی به انتهای کارش در تیم ملی رسیده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای وزیر ریزش وآقای تاج لطفا به اسم بزرگان توجه نکنید باهمین کی روش ادامه بدین تاجام جهانی قطر نرود خیلی باختیم هماهنگ شده بعداز جام قطر بیاورید ا. نام بیان هم کلی هزینه دوبله ونقدمیخوان وهم نتيجه اين نمیگیریم دیدین که کره چین عربستان ازبک عراق با مربیان بزرگ اوت شدن فقط کی روش رابیارین و شرط وشرط جدی بذارین فقط فکریم باشه و توکار هم دخالت نکنن تشکر الان هم زوده مربی بیخودی جرابیاریم که هیچ مناسبتی نداره فوتبال ایران دنیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای کیروش استادی بی نظیر است درفوتبال به خصوص که این 8سال خصوصیات اخلاقی وفنی افرادتیمش شناخته باید برای صعود کردن بیشتر تیم ملی با آقای کی روش قرار داد را تمدید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی فقط آقای کی روش این آقا بهترین و مربیه تو این هشت سال تیم ملی کشورمونا بسیار ساخت وبه افتخار رسوند کاش بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بابا فیل بزرگ رو بیارین تا سکان هدایت تیم ملی رو در دست بگیره و یه جامی بالاخره بتونیم ببریم.
United Arab Emirates
مهدی حمیدی
۱۸:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آقای کیروش مربی خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بهتره اول اموزش بدید ک تا داور سوت نزده خراب نشن روش و بعداز سوتم کاپیتان خرابش روش
چون تنها علت باخت با ژاپن همین ک روحیه تیم خراب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش خوب بود: در انتخاب بعدی باید چند مورد مدنظر باشد:
اینکه از پایه کار کند!
روی فرهنگ و عادات درست و غلط بازیکنان کار کند!
به بازیکنان اروپایی متکی نباشد!
به طور خلاصه مبتنی بر ارشیتکت فعلی بازیکنان تصمیم بگیرد و سعی نکند یک قالب جدید به تن بازیکنان بپوشاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
گواردیولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کلینزمن اصلا مربی خوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی شیپی
۱۶:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ظرفیت و توان فنی کیر وش همینه و ناز ش زیاد فقط رنار سرمربی مراکش در جام جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی ایرانی
Germany
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی ایرانی در حد بین المللی توانایی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کار به کجا رسیده که یک مجری خبر ورزشی داره برای فوتبال تصمیم میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
جواب : از اون ژن برتریا
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ققط اقای کیروش . اگر نظر سنجی شود 85% مردم موافق عقد قزار داد با سر مربی بین الملی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدارو شکر من جزو اون ۱۵ درصدم
United States of America
هیچی
۰۱:۱۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ماشالا چقد دقیقی!!چطوری حسابش کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
هیچی با مزه
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۵:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ققط اقای کیروش
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
گذشته از بازی یکنواخت و تکراری کیروش توی چند سال گذشته باید قبول کرد که آموزشهایی که از بچگی به فوتبالیستا داده میشه رو بازیکنای ما ندیدن اونم تسلط روانی و دید کامل تاکتیکی که مخصوص دوران نونهالیه نتیجه این میشه که کل تیم از لحاظ روانی ضعیف و با استرس بازی میکنه در ضمن تاکتیک بازی مستقیم و سانتر زودهنگام سالهاست که منسوخ شده شاید جلوی تیمی مث چین جواب بده ولی جلوی ژاپن نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
هر موقع پراید وانت از تویوتا هایلکس جلو زد آنوقت فوتبال ایران با مربی ایرانی ژاپن رو میبره.
Switzerland
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
این زیدان رو بیارید شیعه کنید. خیلی موثر میتونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ayda
۱۴:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام به نظرمن اول باید یک روانشناس خوب ویک جامعه شناس خوب برای تیم ملی انتخاب کرد تابه بازیکنا یاد بده مثل گله کوسفند دنبال داور ندون واعتراض نکننن .مگه تا حالا هربازیکنی دنبال داور افتاده واعتراض کرده داور رایش به نفع تیم اعتراض کننده عوض کرده ؟اگه چنین بوده بگید تا ما هم بدونیم .بعدش یک مربی وطنی خیلی کارساز تره.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اول اینکه تورا خدا اینستاگرام را فیلتر کنید دوما مربی ایرانی بذارید افشین قطبی خوبه
United States of America
حسین
۱۷:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چه ربطی داشت
Germany
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ایرانیداصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حیف پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آخرش برانکوه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی فقط خارجی، اگه مربی های ایرانی خوب بودن الان حال و روز باشگاه هامون خوب بود،یا قبلا مگه مربی ایرانی تو تیم ملی نرفت،جام جهانی نرفتیم،جام ملت ها هم حذف شدیم،سرمربی بزرگ هم احتمال داره تو تیم ملی خوب جواب نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
شمااز رفتار مسئولین دراین پنج وشش سال گذشته چه دیدید. درهمه امور اول فرد کاردان رو زیر آبش می زنند، بعد با جوسازی وتهمت به فرد قبلی ؛ چند اسم دهان پرُ کن نام می برند. آخرش از یک فرد بی کفایتی را جایگزین می کنند. که معلوم نیست از کجا آوردند!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اشکال از مربی نیست.ولی باخت ایران ورفتن کیروش برا صدا وسیما وخبرنگاران به هرحال خوب شد ، ،دست ازسرکیروش بردارید آقایان کیروش رفت وکیروش به زور نیومده بود خودمون دعوتش کردیم .اگرتمام مربی های درجه یک دنیا هم بیایند تیم ملی فوتبال همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فقط مربی مراکش
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۳:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی که دنبال حاشیه ها باشدنمی خواییم بایدبفکر فوتبال بودنه کل کل کردن بامربیان داخلی وترس ازدست دادن جایگاهش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
⭕️«سلبریتیسم» عامل باخت ایران به ژاپن

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آرسن ونگر و لويي فن خال هم اضافه كنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تیم ملی مثل یک خودروی پراید می ماند که همه می خواهیم با رانندگی در کورس بهترین باشیم ولی ای پراید کشش نداراه حالا شما هی مربی خوب بیاورید نتیجه نمیده کیروش بهترین مربییه ولی آدم های ما بازیکنهای ما اون ظرفیت و استقامت رو ندارند دوتا و یا سه تا بازی میکنند بازی بعدی را از خستگی ، بی حوصله گی ، استرس ، دستپاچگی روحی و روانی و ناتوانی بر مسلط شدن بر خود و عدم مدیریت استرس آبرو ریزی میکنند و آخرش در بازی که دنیا نظاره گر آن هست یک بازیکن میرود یک چک یا پس گردنی به بازیکن رقیب می زند و کشور را ضایع می کند خوب باختی که باختی خیلی سنگین و رنگین به رقیب تبریک بگو برو بیرون اونجا زمین فوتباله نه ریگ بوکس ......
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم بازهم تکرار اشتباهات گذشته و صرف هزینه های بیت المال برای هیچ مگر این فوتبال چه مشکلی را از مملکت ما حل میکند که این همه برایش هزینه میشود؟ بخدا با مربی داخلی هم میشود کار کرد اگر ضروری باشد. خدا عاقبتمان را بخیر کند
Iran (Islamic Republic of)
مربی
۱۳:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با پول نمیشه فرهنگ خرید بازیکنانی که در جام جهانی و جام ملت ها فقط دنبال داور میدوند تا اعتراض کنن بهتر از این نمیشوند ضمنا ژاپن با مربی داخلی رفت فینال نه با مربی خارجی کذایی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش چوب راستگویی خودش را خورد و وزارت ورزش هم ثابت کرد دخالت زیادی در فدراسیون فوتبال داره دولت وزارت ورزش از طرفی از مبلغ زیاد قرارداد کیروش انتقاد میکند واز طرف دیگر دنبال مربی هست که هر ماه به اندازه یه سال کیروش پول میگیره کیروش بهترین گزینه هست کیروش مرد بود که باخت تیم را یه تنه به گردن گرفت وحتی سر سوزنی به گردن بازیکنان نی انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش بهترین گزینه است چون با فوتبال ما اشنایی داره .تا یکی دیگه بخواد بیاد اشنا بشه چن سال طول میکشه
Iran (Islamic Republic of)
كارمند مظلوم
۱۲:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با سلام
لطفا اول علت نتيجه نگرفتن رو مشخص كنيد بعد محكوم كنيد، لطفا به بازيكنان تيم ملي ياد بديد تا زماني كه داور سوت نزده دنبال توپ بدوند، سر خود بازي رو نگه ندارن، ياد بگيرن 5 نفري به داور اعتراض نكنن، ياد بگيرم اشتباه بازي كنان رو به گردن كي روش نندازيم، اشتباه بازيكنان باعث فرو ريختن تمركز تيم ملي شد.....
Iran (Islamic Republic of)
مسعودمعینی
۱۲:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا نبیاد وزارت ورزش دخالت کند...مگر حقوق مسوولانش را که میدهد...مگر وقتی تخلفی داشته باشند نباید وزیر ورزش جوابگوباشد...پس باید دخالت کند تا بدرستی راه هموار شود...مگر وزارت آموزش و پرورش در امور مدارس دخالت نمیکند...مگر وزارت علوم در دانشگاهها دخات نمیکند...پس این بازی ها چیه...آقا زیر مجموعه اش هست باید به اموراتش رسیدگی کند...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مگر وزارت ورزش پول خودشه.بیت الماله
-
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کیروش بهترین مربی هست وقتی همه در فوتبال دخالت میکنند بیشتر از اینها نمیشه انتظار داشت
Iran (Islamic Republic of)
احمدخانی
۱۲:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فقط این رو بدونید ساعتی 5 میلیون و روزی 120 میلیون به یه بیگانه دادید و هیچ نتیجه نگرفتیم
مطمئنا" اگر مربی ایرانی هم بود بدتر از این نمی شد
و این چند صد میلیارد میشد هزا کار کرد
اونهایی که دلشون برای این کشور میسوزه و میگن ما می تونیم و می دونن میشه با مرب خارجی مخالفند
بعضی ها خودشون را مغز می دونن و ولی همه چیز رو از خارج می خواهند وارد کنند و تا صدای مشنوند کولع بارشون آماده است که برن اون ور و خودشون رو ایرانی و ایران دوست می دانند
8 سال کافی نبود؟ این همه خرج کردید هیچ نتیجه نگرفتید کافی نبود؟ چرا بر علیه مربیان داخلی این قد رحرف می زنید تا کا را به خاجی بسپردید؟
اگر کسی فکر می کنه که نه خونه می تونیم بسازیم ؛ نه تیم می تونیم بسازیم، نه کار صنعتی می تونیم ، ؛ نه ماشین ، نه فضا پیما؛ نه کشاورزی ، نه لباس ، نه...
هر کاری مشکلی است باید متکی به داخل باشیم
امیدوارم مسئولین ما هم به این نتیجه برسن
Iran (Islamic Republic of)
ممد کاویانی معروف به امیر حافظ
۱۳:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
معلوم از فوتبال هیچی نمیدونی امثال شما مثل فردوچل پور باعث باخت تیم بودند نه کیروش ..اینکه فرهنگمون پایین وبی فرهنگیم چه ربطی به کیروش داره فرق بازیکن ایران و ژاپن تو فرهنگ بود نه مربی ...اونا اعتراض کردند بازیکن ژاپن علیرغم اینکه زمین خورده بود بلند شد و..... ولی ایرانی ها چی؟؟؟؟؟ تورا خدا از فکر پول بیاید بیرون ....کیروش 8 سال تو ایران بود به اندازه80سال سطح فوتبال ایران را برد بالا اون از جام جهانی و اینم بازی هاش تا قبل از نیمه نهایی وقتی خود بازیکنا خراب کردن و به چشم تنگها گفتند اقا بیاید بزنید تو گل ما تقصیر کیروش چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با رفتن کیروش فوتبال ایران برگشت مایلی جدید و علی عمویی
Iran (Islamic Republic of)
ممد کاویانی
۱۳:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
شما برید پراید بخرید به قیمت ماشین شاسی بلند اروپا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پس مربیهای داخلی این همه وقت چکار میکردند؟ایا چیزی یاد نگرفتن ؟ اگر مربی خارجی بیاورید ایران خودرو و سایپا هم باید مدیر عامل خارجی بیاورد هر دو جزی شرکتهای ملی هستند و نیاز به بالندگی دارند یک بام و دوهوا که نمیشود........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مثلا" الان مربی خارجی کار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کار ما کلا همین شده اولش یه سری اسامی میدن بعد میگن شاید ..بعد تکذیب میکنن
بعدش دوباره یه سری اسامی دیگه میدن ...با همین فرمون میرن جلو تا مردم از فکر فوتبال بیان بیرون... در آخر یکی دو سال میگذره تیم ملی بدون مربی میمونه بعدش از برانکو و افشین قطبی و شفر یکی انتخاب میکنن میگن وقت کم مربی هم نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مدیری که بخواد جانشین انتخاب کنه چند ماه قبل مربی شو انتخاب کرده به محض اتمام قرارداد سکان هدایت و میده دست مربی جدید مربی جدید هم تو این چند وقت بازیکانشو زیر نظر میگیره با اگاهی کارشو از روز اول شروع میکنه در اکثر کشورهای جهان همچین برنامه ای اجرا میشه نه اینکه تیم ببری به حاشیه بعد دنبال مربی بگردی و چند ماه هم اینجوری تلف کنی
Iran (Islamic Republic of)
rezaa
۱۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اگه قهرمان جام ملت هامیشدیم کیروش قطعا کلاس بالا میذاشت باز به ایران نمی اومد و باز خوشحالی ملت رو اذیت می کرد( همانطور که بعد جام جهانی انجام داد) . کیروش دو بار نتونست تو جام ملت ها دیگه بسه. اون بار گفت داور این بار میگه بازیکن و اگه بمونه قطعا دفعه دیگه میگه زمین چمن....!!!!!!!!! به نفع فوتباله بره و تغییر ایجاد بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وزارت ورزش دخالت نمیکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تمامي اين نام ها بازي با روان مردم براي حدف راحت كي رش است. در نهايت يكي از همين ويچ ها با حمايت وزارت ورزش سرمربي تيم ملي مي شود و اينها همه اش شو مي باشد. عاليجناب پرسپوليسي فر وزير محترم ورزش پرسپوليس تصميم به تعويض كبي رش گرفته و اين اسامي فقط براي اينكه افكار عمومي را به جاي ديگري منحرف كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی فقط مورینیو
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مورینیو رو بیارین تا لوس بازی رو جمعش کنه. و چندتا ازین بازیکنای لوس رو پاک کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین زاده
۱۱:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سرمایه ای که خرج سرمربی خارجی می شودوهیچ سودوحاصلی ندارداگرصرف رفع محرومیت بلوچستان می شداکنون شاهدشکوفایی استعدادهای برتروبهتری بودیم که نه شایدبلکه حتمادردنیاسرمان بلندترازاین بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
كي روش دوست داريم
Germany
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش باید اولین انتخاب باشه
Germany
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اره اولین انتخاب اونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
من عاشق بازی های رزمی هستم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۳:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
منم عاشقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چه عجب !!!!!!دانستید که حتما باید همتراز یا بالاتر از کی روش تیم ملی ما را همراهی کند
-
محمد
۱۱:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال را تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسن عباسی سرخکلائی
۱۱:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کی روش استاد بزرگ در فوتبال و سیاست بوده و است برنامه فدراسیون یک پا در هوا است که هرکس آمدن سریع با مسئولین پسر خاله میشوندو این فوتبال ایران است صدمه می بیند کار کی روش بجای رسید که در داخل کشور ما به همه چیز دخالت می کرد الا تو کار فوتبال . خواهشا مربی داخل کشور بهتر از کی روش کار میکنند بشرط اینکه به اندازه کی روش پول بدهید و احترام بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مربی داخلی هرگز
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
داداش فامیلیت خیلی طولانی
Iran (Islamic Republic of)
دغدغه مردم
۱۰:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برای من به شخصه اوضاع اقتصادی و معیشت مردم خیلی مهم تر و با اهمیت از موضوع تیم ملی ورزش برای قهرمانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
میذاشتین این خبرو عید نوروز می گفتین