فرماندار بویراحمد گفت : 19 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، کناری فرماندار بویراحمد در نشست شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه کمک به روانسازی ترافیک از اهداف این طرح است از شهرداری یاسوج خواست با استفاده از ظرفیت های موجود و بهبود مدیریت شهری به سامان دهی بهتر ترافیک این شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه نداشتن زیرساخت های لازم برای استفاده ی شهروندان یاسوجی ازناوگان عمومی عمده دلیل ایجاد ترافیک در برخی ساعات می شود افزود : برای برطرف شدن این مشکل و سایر محدودیت های موجود طرح جامع خدمات شهری تهیه می شود .

فرماندار بویراحمد همچنین به ضرورت انتقال بیماران به بیمارستان شهید بهشتی و تسهیل در انتقال مسافران از مسیر سه راه بیمارستان تا چهار راه هلال احمر اشاره کرد و افزود :به زودی این مسیر صرفا برای تردد آمبولانس و تاکسی های درون شهری استفاده می شود .

کناری همچنین به غیر قانونی بودن استقرار برخی فروشگاه های زنجیره ایی در سطح شهر اشاره کرد و گفت : وجود این مراکز در برخی نقاط پر تردد از جمله میدان عدل باعث ایجاد گره های ترافیکی شده که در قالب یک ضرب العجل کوتاه مدت باید این مراکز که به دستورالعمل های ترافیکی بی توجه بوده اند جابجا شوند .

در این نشست سرهنگ اقبالی ریس پلیس راهور استان هم تراکم ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی را یاد آورو خواستار اجرایی شدن مصوبات این شورا شد .

وی گفت : به ادارات خدمات رسان طبق قانون در روزهای پایانی سال تا 15 فروردین سال بعد اجازه ی حفاری داده نمی شود .

 انتهای پیام/غ

ضرورت ایجاد مرکز پایش تصویری در یاسوج

برچسب ها: ترافیک ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.