استاندار گیلان از افتتاح هزار و ۲۸۰ طرح تولیدی، صنعتی و اقتصادی در دهه فجر خبر داد.

افتتاح هزار و ۲۸۰ طرح در دهه فجر/ابلاغ بخشنامه برای حذف تشریفات اداریبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هزار و ۲۸۰ طرح تولیدی، صنعتی و اقتصادی در دهه فجر امسال در سراسر استان به بهره برداری می‌رسد.

وی، با اشاره به اینکه برای افتتاح این طرح‌ها هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: طرح‌های دهه فجر امسال گیلان نسبت به دهه فجر پارسال ۵۰ درصد رشد یافته است.

استاندار گیلان، با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالقوه گردشگری استان، گفت: با برنامه ریزی درست می‌توان از این ظرفیت مهم بهره برد تا ضمن درآمدزایی و افزایش اشتغال به ویژه در روستا‌ها، زمین‌های کشاورزی، طبیعت و محیط زیست نیز دستخوش تغییر و نابودی نشود.

مصطفی سالاری از ابلاغ بخشنامه برای حذف تشریفات اداری در دستگاه‌های دولتی خبر داد و افزود: بااشاره به برخی اسراف و تبذیر‌ها به ویژه در بخش‌های دولتی، از نصب بنر‌ها و پارچه نوشته‌هایی برای تبریک و تهنیت انتصاب یا سفر فلان مدیر و بهمان رییس دولتی به مناطق مختلف انتقاد کرد.

وی گفت: با رعایت تشریفات اداری، برخی تشریفات زیادی و اضافه باید حذف شود و در آینده‌ای نزدیک برای رعایت کامل این مسایل بخشنامه لازم تهیه و ابلاغ خواهدشد.

استاندار گیلان، با اشاره به تعامل مناسب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بخش‌های اجرایی استان به ویژه استانداری، افزود: سوالات و دغدغه‌های خبرنگاران نشان دهنده حساسیت آن‌ها نسبت به نحوه اداره استان و حرکت درست در مسیر توسعه پایدار است.

مصطفی سالاری خبرنگاران را صدای رسای مردم و جامعه دانست و تصریح کرد: تعامل بهینه مسئولان و اصحاب رسانه هم برای رسیدن صدای مردم به مسئولان و هم برای انعکاس به موقع خدمات ارائه شده دولتمردان به جامعه و مردم مفید و ضروری است.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری هزار و ۲۸۰ طرح در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.