مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی آیین تجلیل از اهالی قلم در این استان برگزار می شود.

اهالی قلم در حوزه انقلاب در همدان تجلیل می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به برگزاری آیین تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد به پاس ارج نهادن به زحمات نویسندگان متعهد و شاخص در حوزه انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از بزرگان این عرصه را به جا آورد.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی و استفاده از اطلاعات محققان و اهالی قلم یکی از راهکارهای افزایش آگاهی در همه ابعاد به ‌یژه حوزه انقلاب و دستاوردهای آن خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: آیین تجلیل از بزرگان و قلم به دستان در این حوزه را وظیفه خود دانسته و در همین راستا از آقایان جواد محقق و سردار حمید حسام در همدان تجلیل می شود.

گفتنی است؛ آیین چهل قلم روز پنج‌شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی با حضور علاقه‌مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

تجلیل از اهالی قلم در حوزه انقلاب در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار