به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مردانی مسئول روابط عمومی پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان اظهار داشت: طی پنج ماهه اخیر که از راه اندازی سامانه ۱۳۷ میگذرد حدود یک هزار و ۵۵ نفر از شهروندان در خصوص موارد قابل رسیدگی در این مدیریت تماس گرفته اند.
وی گفت: 1027 مورد از این پیامها در کمترین زمان تعریف شده رسیدگی و منجر به انجام کار و رفع تخلف شده است.
مسئول روابط عمومی پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با اعلام رضایت 97.3 درصدی شهروندان که توسط واحد بازخورد سامانه 137و بهصورت صوتی و تلفنی اخذ شده است، ابراز داشت: شهروندان میتوانند شکایتهای خود را درخصوص موارد ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر بهصورت شبانه روزی و با شماره گیری تلفن 137 به این سامانه اعلام کنید.
انتهای پیام/
احتراما باستحضار میرساند یک فقره سطل زباله در انتهای بلوار ازادگان جنب دانشکده کشاورزی باعث ایجاد آلودگی در محل شده
لطفا پیگیری فرمایید و یا نسبت به جابجایی آن اقدام فرمایید
منطقه ۴